Gjest Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Det med å grave i sandkasser etter kinesere gjorde jeg og venninna mi også! :-D
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 gjorde dere? mari... hm... hvor er du fra? jeg gravde etter kinesere med en som het mari... hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 jeg ser at du er fra bergen... pokker da var det ikke deg. men morro er det... hehe... prøvde og si det til venninna mi sin treåring. men hun forsto ikke poenget med og grave etter kinesere :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 så kult! hihi... om man skal lete etter noe i en sandkasse så er kinamenn helt klart det beste og lete etter :-)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Vi også :-) Kanskje det var noe de gjorde på barne-tv på den tiden? At det var der vi fikk idéen?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 ja kanskje. ideen må jo ha kommet fra et sted. foresten spetakkel, læreren min var inponert over stilen min... hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå