Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 21 nå, og brystene har ikke vokst så veldig mye ennå. Bruker 75a, men det begynner å bli ubehagelig å gå med dem. Hvor stor forskjell er det egentlig på A og B cup? Jeg venter i det lengste med å kjøpe nye bher siden jeg ikke vet hvor mye de vil vokse. Hvor mye er vanlig? en cup eller Flere..? (er litt grønn..:-( )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo plass til litt mer i en b cup enn i en a da=) Mine vokste to str forrige gang og har nå vokse snart to str denne gangen også, frykter jeg må gå opp i e/f på slutten denne gangen...

Forrige gang gikk jeg fra B-DD Og nå har jeg gått fra C-DD og har fortsatt 19 uker igjen=)

Skrevet

Hei :-)

Det lureste er rett og slett bare å dra til en undertøysforretning og prøve på en b-cup :-) Da ser du fort om den passer eller ikke ;-) Evnt at du kanskje øker på cm rundt ryggen, f,eks til en 80A visst B-cupen blir litt stor :-)

Lykke til så mye :-)

Skrevet

Jeg brukte også 75A før jeg ble gravid. Da de ble ubehagelig gå i kjøpte jeg et par i 75B, og det var en lettelse og sliippe BH som stramte. Har nå gått videre til 75C og er veldig fornøyd. (Bare de ikke hadde gått tilbake etter amming.....)

Jeg vil anbefale deg å kjøpe et par i B eller C fordi det ikke er noe behagelig å gå rund med en BH som setter merker i brystet. En BH koster ikke så mye likevel, så det er bare dumt å utsette kjøpet synes jeg da:-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...