Ophelia & Jr. Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Er det flere enn meg som plages med hetetokter? Dette er jo helt vanvittig! Akkurat nå sitter jeg bom stille ved pulten min på jobb og svetten renner! Slik skal det vel ikke være...? Noen andre som har det slik? Eller som kan si noe om dette? Er forresten 30+2 i dag...
Nætte;mortil2 Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Jupp!! Dessverre kjenner jeg meg godt igjen i det ja.... Kan sitte helt rolig og så bare kjennes det ut som om tempraturen plutselig går i taket.. Svetten renner og jeg føler meg æsssjjj... Må alltid rett i dusjen etterpå, takler ikke meg selv da.. Skjedd noen få ganger ute i verden, og da drar jeg rett hjem, syns det er så utrolig ubehagelig! Er 32 uker og har hatt det noen uker nå..
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Godt og høre at det er fler av oss:) Er spesielt på kveldene jeg begynner og svette, er veldig rart egentlig, for jeg er egentlig en skikkelig frossen pinne:)
*Super*Mamman* Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 JA, hetetokter her også.... Er glad ungen skal ut FØR sommeren, hehe...
trinen Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Jepp, det er helt forferdelig til tider.... Har vært sånn siden i uke 30 jeg og, er 34+3 nå.
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Åjada, kjenner til de. Har det stadig vekk! Skulle tro jeg var en dame i overgangsalderen! Fryktelig plagsomt. 37+2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå