~Maja Mor~ Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Er det bare tull tro? Hva mener dere om de? Hvor mye koster det for en DVD?
Gjest Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Har ikke sett de selv, men har sett at de koster 99,- her.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Er det det som går på disney channel iblant? Det er jævlig masete!!
Turtelduen Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 veldig interessant for de små. Men husker det var en på frokosttv eller no som sa at det ikke var så bra for barna å se dem. Siden da har det ikke vært på barnetv hvertfall... Min er nå blitt for stor, men han elsket dem før. Og jeg ser ikke no mer galt med de enn alle de andre barnefilmene...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 nej, det er little einsteins som går på disney og det er da langt fra masete! koselig og lærerikt!!! baby einstein er en film med farger, lys og musikk.. og enkelte enkle ting som leker osv. Lille var litt opptatt av filmen men ikke så veldig, det varierer litt fra barn til barn.
~Maja Mor~ Skrevet 25. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. april 2008 Nei, det er ikke de jeg tenker på. Hehe, helt enig med deg der ja! Helt forferdelige! Dette er pedagogiske filmer jeg sikter til. Små Einstein er det vel de masekoppene heter tror jeg.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 det er disney som har laget begge to både baby einsteins og disney einsteins og begge er pedagogisk.. de bare retter seg mot forskjellig aldersgrupper...
Gjest Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 Ja, små Einsteins er veldig gøy for de litt større ungene ;-)
☆Anonymia☆ Skrevet 25. april 2008 #11 Skrevet 25. april 2008 går det på disney altså? hvorfor har jeg aldri sett det da?? *klø seg i hodet* hmm..jaja =)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. april 2008 #12 Skrevet 25. april 2008 små einsteins går playhouse disney ja..
Gjest Skrevet 25. april 2008 #13 Skrevet 25. april 2008 http://vg.sesam.no/search/?c=t&channelcategories=Barn
Minnimor ü Skrevet 25. april 2008 #14 Skrevet 25. april 2008 de som ikke har to-treåringer synes kanskje det er masete, men guuuud så deilig det er å se de så engasjerte og STILLE! Iallefall min... en skikkelig aktiv krabat som elsker de filmene ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå