Gå til innhold

Forlover, hva forvennter dere av det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitts purt om jeg vill være forlover i bryllup til min aller beste venninde og ja det ville jeg.

Hvilken forventninger har/hadde dere til deres forlover? hva skal de gjøre og hva skal de ikke gjøre?

Holder på med tale og uttdrikkningslag nå og støtter henne så godt det går.

MER?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg forventer ikke noe mer enn at ho er der og støtter meg både før og på den store dagen:) og det regner jeg med at du gjør hehe:)

Skrevet

Jeg synes skrivefeilen din var litt festlig jeg da... du har blitt purt?

Ellers er jeg enig med anonyme over her. Støtte på den store dagen.

Skrevet

Støtte på dagen, tale og utdrikkingslag - det er vel det viktigste :-) Og så er det jo flott om du har anledning til å være med å prøve kjole kanskje, og være villig til å gi råd ellers i planleggingen, hvis hun spør deg om råd :-)

Skrevet

Jeg har kjøpt strømpebånd (med noe blått) til en jeg var forlover for i fjor sommer, det var veldig populært. Gav henne beskjed på forhånd om at jeg ville skaffe det. Skal gjøre det samme når jeg er forlover for min søster nå i sommer.

I tillegg var det jeg som "bar vesken" på selve dagen i bryllupet ifjor sommer. Dermed sørget jeg for at det hun kunne trenge å ha tilgjengelig for dagen alltid var der uten at hun måtte drasse det med seg. Det var slike ting som kleenex (hun kommer enten til å gråte eller svette, garantert!), sminke, lite syskrin (hvis noe skjer med kjolen), plaster og gnagsårplaster, hodepinetabeletter (og eventuelt andre medisiner) og tavlekritt (veldig praktisk hvis hun får flekk på sin fine, hvite kjole).

Ellers mener jeg at selv om det er bryllup og man tradisjon tro skal overraske og styre på, går det jo an å snakke sammen. Spør henne om det er noe hun trenger hjelp til, eller om hun har alt under kontroll. Og eventuelt om det er noe hun skulle ønske du gjorde for henne. På denne måten kan du vise at du er tilgjengelig og åpne for at hun ber deg om hjelp, uten at hun føler at du "tar kontrollen over det hele".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...