Gå til innhold

Treff

miriam_linnea<3tuva

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jenter! vi skl ikke prøve å få til et treff igjen helga den 10.05.08????det er på en lørdag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er bra:) alltid kos å ha m dere:) teddy å linnea er så søte sammen... må få m fler da! nå har vi jo sagt ifra litt tidligere..

Skrevet

Når på dagen er det dere tenker? hvis det er "tidlig" så er vi med :) vi har ordnet barnevakt på kvelden for da skal vi ha innflyttingsfest:) hehe

Skrevet

Ja, di er kjempe søte:)

Hva med 12-13 tiden? Vis det er fint vær kan vi dra til parken eller no...?

Men er nokk greit med en backup plan iogmed at det ikke er noe særlig å være i parken om det regner..

Skrevet

kan ta kl12.. så blir det ikke for seint.... ja det går jo ann:) men hvis det regner så må vi gjøre no annent!!! hvilke park er det du mener da???

hadde vært koselig om du var med erin:)

Skrevet

kan vi ta det på søndag ell helga etter ell før.. jeg jobber vist lørdag den 10:(...

Skrevet

Jeg kan egentlig hele tiden:P

så lenge jeg vet det litt i forveien:)

Skrevet

nå driver jeg å tuller fælt her!!! jeg kan jo helga 10 likevell....ja mn da har vi en deal....

Skrevet

kl 12 den 10 passer oss veldig bra i allefall =)

hvor gamle er deres småtroll?

LIam er 6 mnd men stor for alderen =)

Skrevet

linnea er 9måndt

Skrevet

Det e meldt fint vær;) viss vi hadde dratt til sofienbergsparken så har di "barneavdeling" med sandkasse å sånt. Det er jo litt gøy:)

Skrevet

jeg er med jeg:) skl vi møtes utafor burgerking på jernbanetorget??? hvem er m foresten ??

meg og linnea, ateena og teddy og eirin å ungen?? hva skjer med fruktmfrø??? lenge sia hu har svart ell vært m!!!! prøvd å sende hu mail.....

Skrevet

Sofienberg er rett ved siden av dær jeg bor... Og Eirin bor jo nedi gamlebyen husker jeg rett, så er vel like greit å møtes på grunerløkka? Schousplass kl 12-13?

Vi var i sandkassen i dag, Teddy digger sand:P

Er nok bare oss.. Men pleier å være mange barn dær.

Skrevet

ny dato... 12mai kl 12.... hvor kommer seinere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...