trompetisten Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Kveldsmat får hun nå alltid foran tv`n med Elias på DVD (vi er ute når barnetv går), og de dagene hun er hjemme fra barnehagen får hun stort sett frokost i lag med Teletubbies (BBC-så lærer seg faktisk noen enkle engelske ord) MEN Hun har i det minste begynt å spise en hel brødskive til mat, i stedet for kvart-halv skive Dårlig vane uansett...
Turtelduen Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 er nok ikke alene der Men har erfart at det ikke skal mer til en å være konsekvent for å få dem til å bli vant til å spise på kjøkken.... Mannen min mener de skal spise på kjøkken, men jeg sier at så lenge du ikke er hjemme så lar jeg dem spise kveldsmat forran barnetv. Da spiser de fort og alt...
trompetisten Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 nei, jeg vet Vi spiser ofte på kjøkkenet også da, men det er først de siste ukene det har sklidd litt ut... Litt koselig også da, sitte i armkroken og snakke om hva man ser på filmen
Turtelduen Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Det er jo bra da, at du har tid til å forklare filmen. Det tror jeg er veldig viktig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå