MrsReaff Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 tok en graviditetstest.. jeg ser en sterk kontroll strek selvfølgelig.. så ser jeg en svak skyggestrek som er helt uten farge! meeen så ser jeg en rosa strek til..(hurra?) denne er svak men ikke på rett plass.. den går på skrå oppover.. hmm aldri hatt en test som har slik ut før.. det er en new generation forresten! og jeg er 2 uker over ikm så håpet begynner desverre å svinne ut nå :/
MrsReaff Skrevet 25. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. april 2008 hmmm.. jeg tok en test til jeg og den ble akkurat likedan! men hvorfor er ikke den rosa svake streken på rett plass da? den skal da vel være der den skyggestreken går egentlig? huff skjønner ingenting jeg nå..
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 hei:) det kan ikke være farge som har sklidd ut da? vanskelig tyde når man ikke ser testen selv, men når jeg har testet før sklir det jo farge oppover med urinet. kanskje det stoppet før det nådde helt opp og lagde en skjev strek? om du skjønner hva jeg mener? ble litt keitete skrevet:) men hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt en cb digital. da får du vite, og slipper tyde:) kan få bakoversveis av det bråe svaret, men da vet man i ihvertfall... lykke til okke som:)
Dotten Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Hmmmm. Har aldri prøvd disse testene selv, kun CB og billigtester, men det sies jo at en strek er en strek.... Hvorfor den ene er på skrå må "gudene vite" Kjøp deg et annet merke og test i morgen tidlig Vi får krysse fingrene for at du er gravid, og prøver meg på et forsiktig gratulerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå