Myra Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 og jeg er over i 2. trimester. Ser veldig fram til det. Er så lei av å være redd for at noe skal gå galt. Regner med jeg slapper litt mer av når jeg har passert 12 uker. Det var hvertfall sånn sist. Og om to uker reiser jeg og samboer til London!!! Gleder meg som en unge. Reisen er bestilt for lenge siden og visste jo ikke at jeg skulle være gravid, men tror det går helt fint. Er jo i god form og er da over i 2. trimester. Skal bli så koselig. Tror jeg skal driste meg til å kjøpe litt babyklær også, selv om det er tidlig. Og kanskje noen mammaklær.
Med spire nummer fire<3 Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Hørtes kjempe koz ut. Koze dere masse på ferie. Jeg som deg har bestilt tur til oss. Spania om fire uker. Gleder meg sånn. Hadde heller ikke trodd jeg var gravid til da, det skjedde så fort. Nå ser det ut til at det blir et sent desember barn her. Er ikke så langt kommet som deg. Ønsker deg kjempe god tur:) og lykke til med spiren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå