Gå til innhold

Noen med litt datapeiling her, ang popup??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, nå er jeg dritlei all popupen som kommer på maskin!

Har blokkeringa på samt virusprogram, men det ryr inn med popup!!

 

Noen som vet hvordan jeg får en slutt på det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klikk på "verktøy"

gå til "popup-blokkeringer" og så

klikk på "innstillinger til popup-blokkering"

 

der ser du neders på vinduet som åpner seg at det står "filternivå".

Der kan du forandre på det.

Det kan være litt frustrerende om du setter det på det "strengeste",men etter en stund med å ha godkjent og lagret at ud godtar popup fra de vanlige sidene så blir det bra :)

 

Skrevet

Hvis ikke det sommerfugl foreslår virker, prøv dette:

 

Kjørt først denne:

http://housecall.trendmicro.com/

Godta alt som kommer opp, det er en trygg side ;)

 

Installer ad-aware (gratis)

http://www.lavasoftusa.com/products/ad_aware_free.php

og kjør den

 

og til slutt, installer CCleaner og kjør den:

http://www.filehippo.com/download/8df12f83ade22f96ae7abc5a72af046d/download/

(direkte nedlastingslink)

 

Og alt dette gjelder hvis du ikke har gjort det før da selvfølgelig ;)

Kan være du har spyware på maskinen, eller har et dårlig virusprogram som ikke finner driten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...