Gjest Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Fortsatt en fin dag her, selv med lette skyer er det håp for dagen! Så da sier jeg en god morgen=)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Mornigs snhuppa!! mistenkelig godt humør du var da???? si mæ ka faen e du så glad for? *smaaaaaaaaask*
Gjest Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Hallo mister...=) Fordi jeg velger å være glad=) Eller så kan jeg dele hemmeligheten med deg etterpå=) *smaaaaaaaaaask*
esmase Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Heeeeey!!! Jeg vil også vite!! =) Forresten er det dritt for tida,så jeg lurer på om vi kanskje trenger både vinger og horn allikevel... Du skjønner sikkert at det er den drittkjerringa igjen? Er du på msn i kveld? Forøvrig flott at noen har en følelse av glede idag,for her er den geflaksen gefahren..
Gjest Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Hehe=) Vingene er kammet og horna pusset,så bare gi meg klarsignal så er jeg i lufta=) Aaaahhhhhhhhh den drittkjærringa ja....hmmm....skal klekke ut en plan=) Er nok på msn ja=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå