Gå til innhold

Jeg beveger meg videre..


Anbefalte innlegg

Skrevet

til 3 trimester i dag :-) Så deilig ! 12 uker igjen !!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den tiden kommer fortere enn du aner ;-) På 3 trimester ser jeg jo at jeg er en "fersking" så føler meg litt liten ennå..

Skrevet

åh, du er heldig:) lykke til videre på ferden;)

Skrevet

jeg komer etter om ca 6 uker hehe.

 

Lykke til i 3.trimester.

Skrevet

Heldiggris, en liten evighet til jeg kommer etter :S

Lykke til videre i 3.trimester :)

Skrevet

Så heldig du er da.. Herlig tenker jeg:) Nok ett punkt nådd, og enda nærmere fødsel.. Lykke til i 3 trim:)

Skrevet

haha, heldige deg. jeg kommer etter om 4 uker. da er jeg fersking og du dreven;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...