mamma til 2 skjønnheter Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 til 3 trimester i dag :-) Så deilig ! 12 uker igjen !!!!!!!!!!!!!!!
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 Den tiden kommer fortere enn du aner ;-) På 3 trimester ser jeg jo at jeg er en "fersking" så føler meg litt liten ennå..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 åh, du er heldig:) lykke til videre på ferden;)
Trulte76 Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 jeg komer etter om ca 6 uker hehe. Lykke til i 3.trimester.
Rascal_4.11<3 Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Heldiggris, en liten evighet til jeg kommer etter :S Lykke til videre i 3.trimester
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Så heldig du er da.. Herlig tenker jeg:) Nok ett punkt nådd, og enda nærmere fødsel.. Lykke til i 3 trim:)
Mamma mjaua Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 haha, heldige deg. jeg kommer etter om 4 uker. da er jeg fersking og du dreven;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå