Gjest Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Yeh,endelig dagen jeg venter på hele uka =) Her skinner sola fra blå himmel,og det betyr ut å leke gartner og anna gøy. Lille "meiri" har fått nye blinkesko,og springer lekende lett med di. Håper dere får en fin dag alle sammen. Jeg satser på å få gjort masse her.For sol betyr energi for tia =) Men først må jeg vente på at "meiri" våkner..... ;o)
coscos Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Her er det litt grått, men synes jeg ser glimt av sol :-) Håper det blir en fin dag her også, selv om det ikke er meldt så fint. Og, typisk, når helgen kommer, så spår de gråvær. I dag har vi ingen planer. Har hatt en hektisk uke, så skal bli godt å ta det med ro i dag. Hvis det fremdeles er oppholdsvær, så går vi nok ut etterhvert som lille M våkner. Hadde tenkt meg opp til butikken med lille M, men så sovnet han i det jeg la ham ned i vognen, så nå dropper jeg butikkturen og tar den heller når han våkner. Han har vært våken siden kl 4.30 i dag, så ikke så rart at han sovnet så fort, og mor er også litt trøtt, så har lurt litt på om jeg skal duppe av litt, jeg og. Ha en fin dag til deg og. Enig i at sol gir energi. Jeg ønsker masse energi!
Plutseliten :) Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Ha en flott dag i solskinnet! Her er det også litt grått,med noen regndråper. Dit jeg skal er det varmt og fint....blir det dårlig her i helgen skal jeg blåse det hjemover... Ha en flott helg! Klem
iznogood Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Her er det så sørgelig grå himmel. Da skal jeg gå på hagesenteret - for der er det sikkert ingen andre nå som det ikke er pent vær :-) Her er det også nye blinksko - det er veldig stas. Som bergenser er jeg vant til å være blek og slapp - så det energiboostet jeg får av solen blir en skikkelig opplading som varer en hel regnværsuke. En kjempefin dag til alle sammen!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Ja sol gir energi!!! Her har det vært glimt av den i ettermiddag, men skyet til igjen og da var det kaldt:-) Vi har hatt en deilig dag lille rosa og jeg:-) Shopping, sove, lunsjing og leking i hyggelig selskap:-) Så hjem og grille med ennå flere hyggelige mennesker:-) Nå sover hun tungt, jeg ligger ved siden av og prøver å få varmen i kroppen igjen for vi måtte jo selvfølgelig sitte ute og spise.......brrrrrr..........kaaaakaldt............ Kos deg masse i helgen som gartner og blinkesko, ja det er et must for en liten turbo:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå