Live har fått prinsen sin:) Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Sitter her med en cb digital foran meg som lyser gravid:) For meg er nesten dette for godt til å være sant, vi brukte 1 1/2 år sist..Så jeg skal innrømme denne sitter veldig langt inne,er kjempe kry nå Har tatt 2 billigstrimler,kunne nesten ikke se skyggestreken..noe dritt..Så jeg måtte bare bruke opp den digitale,hehe:) Vi har hatt sex før el og på el dagen, ikke etter det:)Har ikke gjort noe spes i forholdt til kjerringråd,men sambo har tatt sink. Egentlig føler jeg meg ikke veldig gravid ennå, (1 dag før ikm) men det kommer nok...men har hatt en liten anelse..detter er mine symptomer: - murringer/stikkinger -stikkinger i brystene(ikke ømme)og synlig blodårer -økt utlod(minner om veldig tynt el slim) -promper mer og uregelmessig fordøyelse -oppblåst og tisser mer på kveldstid -brekker meg når jeg pusser tennene(gjorde dette forrige gang også) Sender dere masse babystøv ******************************************** ************************************************************************ og ønsker dere lykk til videre,håper vi ses på 1 trimester snart!!
Live har fått prinsen sin:) Skrevet 25. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. april 2008 hehe,skikkelig nynorsk her, virkelig skal det jo være:)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Så utrolig heldig! Gratulerer så utrolig mye:)Kos deg med magen framover:)klem
Kassi 3 gull Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Gratulerer så mye!!!! Og lykke til med voksende mage
Gjest Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 ååå=) nå er ejg kjempe misunlig=) hehe gratulere så mye=) vet ikke helt, men tror jeg må ta en test for jeg har et par symp=) hehe
♥ DAME Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Ååå, så knas. Gratulerer så masse med liten spire )
Gjest Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 GRATULERER SÅ MYE Må si meg litt misunnelig, hehe Kos deg masse og lykke til
Gjest Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 Gratulerer kjempemasse!! )) blir så glad (og ørlite misunnelig) når jeg leser sånne gladmeldinger )))) *tarimotbabystøv*
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 25. april 2008 #11 Skrevet 25. april 2008 heldigrisen:) gratulerer! og kose deg masse:)
Dotten Skrevet 25. april 2008 #12 Skrevet 25. april 2008 Så flott da! Gratulerer så masse og lykke til
Live har fått prinsen sin:) Skrevet 25. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 25. april 2008 Tusen takk for alle gratulasjoner:)Dette har på ingen måte gått opp for meg ennå, er jo bare 3+6..Så jeg tar ikke helt av ennå:)Håper bare den klorer seg gått fast!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå