Gå til innhold

Gratispakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

På hvilke apotek kan man få dette? Holder det å vise helsekortet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det var Pampers sin hjemmeside jeg var og printet ut en kvittering. Du må velge et apotek, tror du kan velge blandt de fleste her i landet. Hentet pakken min her om dagen, det var jo masse rart oppi der:)

Skrevet

Libero pakken (eller var det pampers) får du hvis du går på apoteket, meld deg inn i liberoklubben, så får du en kvittering du kan printe ut og levere til alle apotek. Står om det på nettet. Den andre pakken får du av pampers (eller var det libero), men da får du en lapp i posten 2 mnd før termin. Den må du hente på Lindex butikk. Så det er to forskjellige gratispakker, den ene fra libero og den andre fra pampers. Den jeg fikk fra apoteket hadde noen gratisprøver, en bok, en babytallerken med lokk og skje og endel andre ting som jeg ikke husker.

Må si at hukommelsen har blitt skikkelig dårlig jo lenger på vei jeg kommer.

Jeg har snart 2 mnd igjen, så jeg har ikke fått lappen i posten enda for å hente pakken på Lindex, så den vet jeg ikke hva inneholder.

Lykke til

Skrevet

Gratis pakka som du får på lindex er gjennom libero klubben. Melder du deg inn der skal du få en lapp i posten, så kan du gå på lindex å hente pakka. Henta min i går. Der var det natursan olje, våtservietter, bleier, halstørkle, leke til å henge på sprinkelsenga eller lekegrinn el.l. Tena mini, en pakke med engangs stelleunderlag, liten prøvepakke på tørre vaske servietter, 2ammeinnlegg. Pluss litt reklame da.. Tror det var alt..

Den andre gratispakka er fra pampers og gis ut i samarbeid med flere apotek. Da kan du enten skrive deg inn her:

http://images.emmhost.com/BABYPAKKE/babypakke.asp?ID=SaTsHCo2GQbumSSx

Eller så kan du gå på apoteket og spørre etter den, så fyller du ut ett skjema der...

var mye rart i den også. Endel prøver på kremer og sånn, boks med skje, bleier, leke, tja.. Var sikkert no mere også.. Husker ikke helt jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...