jente30L Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 mamma har invitert oss hjem i helgen... det er i lillehammer og vi bor i oslo.... hadde dere reist? føler meg i fin form... bare litt usikker..
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 ja det hadde jeg! med mindre du har noen komplikasjoner eller tidligere fortidligfødte fødsler...
oslo *20.05.06* Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Jeg resite selv tett opp under fødsel forrige gang. Bare sørg for å ha med deg helsekortet - just in case
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Jeg hadde reist!!! Er jo sykehus der også om noe skulle skje:-) Kos deg!!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Når det ikke er lengre enn det,hadde jeg reist,hvis jeg absolutt ikke ville føde på det sykehuset jeg hadde fødeplass på i utgangspunkte da. De er jo nødt for å ta deg inn på lillehammer hvis du skulle komme i fødsel. Husk å ta med helsekortet ditt. Hadde nok ikke reist ut av landet på det tidspunkte,men det er jo ikke det du skal.
mai mammaen til to Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 ja det hadde eg. det er vel sykehus der og? sist reiste eg på hytten som er 2 timer unna. og man må ta ferge... var der to uker før termin.. skal love deg at eg ikke hadde gjort det igjen da fødselen min var over på under 4 timer fra starten... men om du er et sted i "sivilisasjonen" så ville eg ikke tvilt på det. om du har lyst å dra da.. god tur..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå