Gå til innhold

Hvorfor sover dere ikke da damer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jobb jeg. Stille og rolig. Må jo få tiden til å gå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lider av lakenskrekk , men er på vei nå... ( tror jeg :-) )

Skrevet

er også på jobb. skpl på et sykehjem. stille og rolig..

Skrevet

Jeg hoster og hoster. Blir snart sprø. Lillemann våkner hvis jeg ligger inne på soverommet. Jeg har ikke sovet på 3 netter pga denne hosten. sukk!

Skrevet

6 timer bak norsk tid, så det er ikke seint her.

Eneste tiden på dagen da jeg kan sitte for meg selv er nå, og da er det selvsagt stille på dib også...

Skrevet

fordi lille hadde mareritt:/ og nå sitte jeg å venter på at han skal sovne etter ei flaske melk... gjesp!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...