Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Er på jobb jeg. Stille og rolig. Må jo få tiden til å gå!
Lillesnuppis Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Lider av lakenskrekk , men er på vei nå... ( tror jeg :-) )
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 er også på jobb. skpl på et sykehjem. stille og rolig..
alvis Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Jeg hoster og hoster. Blir snart sprø. Lillemann våkner hvis jeg ligger inne på soverommet. Jeg har ikke sovet på 3 netter pga denne hosten. sukk!
Northernlights Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 6 timer bak norsk tid, så det er ikke seint her. Eneste tiden på dagen da jeg kan sitte for meg selv er nå, og da er det selvsagt stille på dib også...
Linda-Kristin=) Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 fordi lille hadde mareritt:/ og nå sitte jeg å venter på at han skal sovne etter ei flaske melk... gjesp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå