Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 jeg å sambo har vært sammen i 4 år, har bodd sammen i 2 år og nå ønsker vi oss en/ei lita:) det jeg lurer på er, jeg har gått på p-sprøyta i 3-4 år, nå er det to månder siden jeg skulle tatt sprøyta.. har ikke fått noe mens enda.. noen som har erfaring med p-sprøyta..? hvor lang tid er det til jeg kan bli gravid? :/
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Den dritten der har jegogså brukt.I like lang tid. Tok meg over 2,5 år å få mensen tilbake. 3 år etter siste sprøyte er det nå stabilt med sykluser. Det tar alt fra 3 mnd til 36 mnd å få igjen mensen.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Jeg brukte psprøyte før og slutta fordi jeg ble så plaget med migrene, ikke for å bli gravid så det vet jeg ikke. men fikk iallefall mensen en måned etter jeg slutta..
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Jeg gikk på sprøyta i 2 år... Tok meg over ett år å få tilbake mensen... Og flere år før den ble normal igjen! P-sprøyta er no dritt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå