Gå til innhold

Til dere som er så gode på å dømme andre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om min lesbiske venninde som har blitt samboer med en jente med en datter på 2 år??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott for henne det da :-D

Sikker på at ikke du selv har et synspunkt i den saken??

Skrevet

Kjenner henne ikke, så jeg vet ikke hva jeg syns om henne, - eller om deg for den saks skyld.

Skrevet

Hehe. Nei,er ikke meg... hehe. Bare lurer på deres synspunkter.

Skrevet

Tenker ikke på hvordan personene er bare situasjonen. Bruk fantasien og tenk hva dee hadde synes hvis det var i deres vennegjeng. Hvis dere vil........

Skrevet

Hva syns du selv da?

Er da din venninne.

Skrevet

Skjønner ikke riktig hvorfor andre skal synes noe om det i det hele tatt?

Jeg er fordomsfull så til de grader. Men jeg ville ikke tenkt eller ment noe om hva en helt ukjent dame som ikke er en venn av meg hadde valgt å gjøre for livet sitt. Sikkert fint at hun er lykkelig innflyttet hos en dame med barn.

Hadde det vært venninnen min hadde jeg vel bare vært glad på hennes vegne. Hva annet skal man svare?

At man blir helt rystet og kvalm?

Skrevet

Utrolig at det ikke går ann å diskutere. Er litt for og litt mot... mer for nå... men synes det var litt spesielt til å begynne med.

Skrevet

Greit! Må bare beklager for at jeg spurte om deres meninger om et så IDIOTISK tema... Sov godt :)

Skrevet

Er nok det svaret HI vil ha ja. For da kan hun ta oss før å dømme,, Som vi er så flinke til her inne...

Skrevet

Merkelig å paranoide folk blir her inne.... skummelt!

Skrevet

Litt for og litt mot?

Jeg fatter ikke og begriper ikke at du kan definere en person som din venninne, men på samme tid vare halveis for og halveis i mot hennes lykke?

En ting hvis du ikke liker samboeren hun har flyttet inn med og mener at hun kommer til å volde den såkalte venninnen din noe skade.

Skrevet

Unner min venninde all lykke! Er en lang historie det her. Merkelig hvordan folk konkluderer... men men. Ikke sagt at jeg ikke unner henne å ha det godt!

Skrevet

ehhh, hvem er det som er paranoid?? Skjønner ikke hvorfor du klikker sånn!

Skrevet

Jeg konkluderer kun utifra den informasjonen du gir. Du sier jo selv at du er både for og mot det. Jeg undrer på hvordan du kan være i mot din egen venninnes lykke.

Skrevet

Lillesnuppis som konkluderer med det svaret jeg vil ha! Er ikke ute etter kvelm og det tror jo folk med en gang her inne. Virker litt paranoide for meg... bare nysgjrrig på deres synspunkter....

Skrevet

Har ikke noe med hennes lykke å gjøre. Unner henne alt godt. Samboeren harsviktet henne en gang,og håper hun slipper det en gang til. Var ikke meningen at je skallegge ut hele historien hennes her,men få synspunkter på situasjonen...

Skrevet

Og problemet er?

Du får bare bli enig med deg selv. Venninnen din sin lykke beror nok ikke på det.

Skrevet

Hvrofor vil du ha 'våre' synspunkter? Spiller det noen trille?

Eller var det så graverende at du ikke kunne la være å ta det opp til diskusjon. Hva om hun hadde vært hetrofil?

Skrevet

Jeg mente du ville ha oss til å dømme din venninne.

Se på noen av dine svar HI. er jo du som dømmer oss ( Var det paranoide vi var???). Ingen har dømt deg eller din venninne.

Skrevet

Men hva er det som er så spesielt ved situasjonen som folk skal ha synspunkter om? At hun har fått seg samboer og barn på kjøpet?

Vi har da vel ingen meninger om noe så sinnsykt naturlig som det der? En ting er hvis du har en lang historie bak hele situasjonen. Men det virker jo som om du prøver å få frem en viss mening om det, som da trolig er relatert til legningen hennes.

Noe sånn som; oisann, flyttet sammen med en dame ja? Og barn sier du? Huff nei, ikke bra for barnet osv.

Eller?

Du ser jo logikken i dette selv, gjør du ikke?

Skrevet

Kan ikke de som har et synspunkt på det svare da?? Hvis hun hadde vært hetrofil?? er ikke det som er greia? Tenk hvis hva hvis? men det var tydligvis vanskelig for enkelte det her! Men skjønner dere ikke har noen mening om det og er bare ute etter dumme meg som spør... så da kan det egetlig være akkurat det samme. Jeg har min mening og det er vel akkurat det samme hva jeg og alle andre mener. Godt det alltid er temaer som fenger dere og dere kan svare konstruktivt på. Beklager så mye. Best jeg skifter nick,ellers blir jeg halshogd resten av dib perioden... gud bedre. Heydå!! Jeeeezzzeezzz

Skrevet

Hø? Jeg har meninger som kanskje ikke alltid er i samsvar med alle andres meninger, men det har ikke noe med å være dømmende... synes jeg da.

Jeg håper veninnen din blir lykkelig :) og at hun har funnet en og dele livet med! Lykkelige foreldre = lykkelige barn :)

Skrevet

Ingen her som er paranoide. Hvor har du fått den påstanden fra?

Jeg skjønner ikke hva du spør om. Hvorfor skal man mene noe om noe så naturlig? Og hva vis hun hadde vært hetrofil? Skal vi si at da hadde alt vært bra? Jeg skjønner rett og slett ikke hva du er utte etter.

Nei, jeg er ikke ute etter deg. Aldri lagt merke til nicket ditt en gang ettersom det er helt random bokstaver. Vi har svart konstruktivt, du har tatt det ille imot og begynt å oppføre deg på en lite saklig måte på "jeeeeeezzzzeeezzz" og hikst om at vi er ute etter deg og det som er. Kommer til å halshogge deg i fremtiden og gudene vet. Hvem er paranoid her, liksom?:)

Skrevet

Det er da ikke noe rarere enn at en mann flytter sammen med en kvinne som har et barn fra før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...