Tomtetroll Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Etter ultralyd i dag ble jeg satt fram 4 dager, så nå tilhører jeg her. Det var så fantastisk å se barnet vårt, h*n sprellet og kavet mye der inne. Noen saltoer fikk vi også se. Mannen min filmet hele greia med mobilen sin, så nå har jeg en hel film og masse bilder =) Endelig er jeg inne i det gode trimesteret, der få ting er tungt og man bare kan nyte graviditeten, gleder meg!
oktoberjentene;) Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Velkommen skal du være ganske ny her inne selv jeg..... du får kose deg med bilder av den søte lille og nyte 2.tri lykke til videre
Sunnybeach4gull :) Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Heia!! Så arti da!!! å gratulere så mye!! ;-) Æ kom inn hit sjøl idag så blir spennanes mnd framover nu :-))
Rascal_4.11<3 Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Så gøy da Gratulerer og velkommen inn hit
Tomtetroll Skrevet 25. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2008 takk skal dere ha =) har lagt ut bilder fra ultralyden nå på profilen min, så det er bare å gå inn å snike
Rascal_4.11<3 Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 får ikke opp noen bilder jeg..har du trykka sånn at de blir offentlige? ul bilder er så gøy )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå