Gå til innhold

luf, rier eller kynnere?hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er første gangs fødende og har null peiling på dette med rier og kynnere. men nå har jeg så sinnsykt vondt i magen. helt nederst. det bygger seg opp i en helt enorm "bølge" og jeg blir helt tappet for energi å så sliper den taket og bare ligger å "ulmer"...noen som sjlnte det? er det bare luft eller kan det ver kynnere eller rier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. det er veldig vanlig å ha kynnere eller luft pga at ting romsterer og blir tøyd der inni magen.. husker jeg hadde mange kynnere med førstemann, hadde så vondt iblandt at jeg ikke klarte bevege meg.. måtte liksom bare vente til det var over.. var akkurat som noe som tok tak i magen. Har jo noen kynnere denne gang også, men kjente det best første gang.. kan være pga at magen er strammere og man kjenner ting lettere. Så du hadde termin i september? skal ikke påstå at du ikke har rier, men tror det er heller usannsynlig nå.. men snakk med jordmor eller føden om du er usikker og det skjer flere ganger og det forverrer seg! alltid best å være på den sikre siden.. Ellers kan jo moren din og venninder som har fått barn gi et par råd på veien=) Håper det roer seg. Lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...