Tromsøpia87 Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 hjelp! gutten min på 5mnd spiser så lite for tiden. de to siste ukene har han lagt på seg bare 40 gram..jeg har mindre melk i puppen og prøver fortvilt å få han til å ta flaske med mme på..grøt og moset banan liker han sånn passe..får i han et par teskjeer, men ikke mer. har prøvd med flasken i en uke nå, men merker ingen fremgang. gir han puppen når han ikke vil ha grøt/flaske.. noen som har gode råd om hvordan jeg skal få han til å ta flaska? det ser ut til at han ikke klarer å få til sugeteknikken på den..har prøvd avent og dr.brown flaske uten noe hell. har nå kjøpt tommee tippee flaske på reflex, og han drikker omtrent 10ml, men ikke mer...jeg vil virkeli, virkeli at han skal ta flaska! er konstant bekymret for at han ikke legger på seg og spiser så lite. han har forresten eksem og er plaget av kløe, tror det er derfor han ikke klarer å spise så mye på puppen...og nå er det lite melkeprod. pga lite stimulering fra han... ønsker svar FORT...!
SaftSuse *Overtid* Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Prøv å la pappan(eller andre) gi han flasken, så han ikke kjenner lukten av deg og melka ) Og for å opprettholde melkeproduksjonen burde du pumpe. Ellers kan du gå inn på www.ammehjelpen.no eller www.flaskeposten.org for å få litt råd og tips ) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå