Gjest Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Off nå angrer jeg litt på å spør om å bli spådd. Ble spådd av Aurora..=) Men fikk en litt trist tebakemelding. Jeg skulle vist ikke ble gravid før te høst=( aug/sep.med en gutt.. Å! d e lenge te..
MrsMayer ♥ Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Du må ikke ta det så seriøst, heller som et pekepinn, du vil jo da bli gravid ganske snart og det er mange som ikke blir spådd før neste år og slik:( Men, de kan ta feil også da:) Men, håper litt at aurora har rett for da skal jeg bli i mars-mai..
bomsa Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 enig med lille venn, ikke ta det seriøst...jeg ble spådd graviditet i juli, men det kommer ikke til å stoppe prøvingen..:-D
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Hmmm som de andre sier, så må du ikke ta dette så tungt. De spår på bare fødselsdato og hva deres følelse sier dem... Jeg ble spådd gravid i februar, men det ble jeg ikke... For en mnd siden ble jeg spådd gravid i mai av aurora, men jeg er allerede gravid.... Så de kan ta feil. Ta det med ro, og kos dere med prøvingen. Så får du heller gi henne tilbakemelding i sommer når du er gravid hihi... Ønsker deg lykke til.
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Forresten, så kan du jo be om å bli spådd av andre også, for å se om du får samme svaret fra flere. Jeg skrev innlegg som "anonym" og skrev navnet til den jeg ville bli spådd av i overskriften... Ble vel spådd av 4-5 stykker, og ikke alle fikk samme svaret, hehe....
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 jeg er blitt spådd av to forskjellige..... en sier i mai med gutt og en i juli/august med gutt... men haper de går fort da:) lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå