Patetica fåkksi Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Nå er det skikkelig ille. Det er torsdag, og fra sånn ca. halv tre i dag har jeg gått og GLEDA MEG til "Katie & Peter, the next chapter" på ITV2 (engelsk). Finnes det noen kur? Forresten, "kur" (KYP med bulgarske bokstaver) betyr "pikk" i Bulgaria. Kan jeg helbredes?
mosegrisen Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 En nylakket mann sendes din vei... Må han være Bulgarer? Kan pakkes ned når han ikke trengs, enkel å rengjøre, tar liten plass.
Patetica fåkksi Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 Jeg har truffet en del folk fra Bulgaria på min vei (hence jeg kan en del ord, og nesten hele det russiske alfabetet) og jeg har kommet til følgende konklusjon: Er man fra Bulgaria er man enten a) Kjempehyggelig, snill og morsom Totalt hjernedau med macho-tendenser og hår på ryggen (begge kjønn), drittsekkfaktor til tusen, og helst kryssbitt. Så nei, vedkomnde må ikke være fra BЬyлгapuя, da risikoen er høy. Kan jeg spørre; går du alltid rundt med en nylakket mann på lager?
Patetica fåkksi Skrevet 24. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2008 Å jasså ja? BIM takler ikke russernbokstaver? Det blir Ьyлгapuя i stedet? Makan.
mosegrisen Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Javisst, jeg har litt av hvert på lur for dem som roper på jesus:) Beskrivelsen dinn av type mann kan absolutt passe på flere jeg har møtt på min vei... kan legge til c) hormonbart og McGyver sveis d)litt trange bukser med stilig t-skjorte med tekst på engelsk, de desverre ikke forstår.
Patetica fåkksi Skrevet 24. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2008 Det deiligste er menn med bleika olabukser som er åletrange fra knea og ned, med flott rutete flanellskjorte til, gjerne med de fire øverste knappene åpne så man kan beundre hårveksten. Den typen menn som stadg skal redde kvinner. Det slaget som ser at du skal rygge ut av en parkering, og som sporenstreks er på plass uti gata og overdriver "kjør, kjør, STOOOOOOOOOOPP!!!!!" osv.
mosegrisen Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Det er da enkelte smågriser evner å miste besinnelsen:p Jeg mener, man sitter i bilen helt selv, man har klart både å låse opp og å komme seg inn i bilen. Man har klart å lukeparkere foran bilen hans (ja, kan du gjette merke?) der ved siden av dagligvare butikken. Men kan man komme seg ut igjen? Gid, nei.... Den olaskimrende prins til unnsetning.... Her hvor jeg bor ser de rart på meg i butikken om jeg bærer like mange eller fler poser enn typen når vi har handlet... grrr nøff..
Patetica fåkksi Skrevet 24. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. april 2008 Det klikker for de blå bjørnene også innimellom. Snakker du magyar? Har du hørt om Balooasyndromet?
mosegrisen Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 Snakker litt magyarul ja, men det er en smule komplisert.. nagyon nehez nyelv.. Det syndromet har gått en hus forbi... skal sove på det:p Likner det på pigletshingles?
Patetica fåkksi Skrevet 24. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. april 2008 Shingles, er ikke det noe ala røde kopper / vannhunder (eller omvendt)? Kan forklare syndromet en annen dag, nå sovner jeg. Balooa - out.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå