Gulp Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Trodde jeg hadde alt under kontroll, men så begynte jeg å tenke på hva vi skal pakke med av klær til babyen. Altså til vi skal reise fra sykehuset. Hvor mye klær trengs i midten/slutten av juni?? Det kan jo være skikkelig sommervarmt, hva trenger små nyfødte barn på seg da? Og hvis det er sol og fint, men fortsatt kjølig? De må jo ikke bli hverken for kalde eller varme. Nå skal vi jo riktignok bare i bilen og så hjem, men likevel. Kan jo ikke pakke med hele kommoden. Hmmm, må vel bare ta med litt forskjellig. Forrige kom i slutten av september, så det var litt lettere da, syns jeg... Har plutselig glemt hvordan det var å ha baby igjen, hehe.
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Hei!! Jeg fikk juni baby i 2004. Da hadde han på seg en body og en sparkebukse på vei hjem fra klinikken.... Det var nok..hadde også et nøstebarn teppe over føttene hans.. Jeg spurte damene på klinikken hva jeg skulle ta på.. Så fikk hjelp da..Skulle bla. ikke ta på strømpebukse... Han hadde også en liten bomullslue på seg... Lykke til..Jeg har juli baby denne gangen.. så blir spennende å se hvordan temperaturen er da...
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Jeg ville tatt med body, strømpebukse og en tynn jobbedress, samt et helseteppe til å ha over. Så kan man alltids se an været, er det varmt tar dere bare body og strømpebukse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå