Gå til innhold

Bryllupsgave til x'en /barnefar??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han dumpa meg for 1,5 år siden. Jeg satt igjen med to små, og han gikk rett over til ei anna ei. Nå skal de gifte seg, og ungene skal såklart i bryllpet, og jeg er såklart ikke invitert. Jeg var sammen med ham i 7 år. Bør jeg kjøpe bryllupsgave???? (Har ikke det minste lyst, men vil ikke gi utrykk for at jeg er bitter) Har forresten fått meg en ny mann nå, og vi har det suuupert sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det må du vel ikke! Hvis du føler at du burde, så gi ham et forstørret bilde av barna i en fin ramme. Det er evig nok, og en kjempefin gave er'e å.

Skrevet

Kjøp en liten ting fra ungene:) Det gjorde jeg i forbindelse med at x'en fikk barn.

Skrevet

jeg hadde kjøpt gave. men jeg hadde prøvde og kjøpe noe som ikke trengte og stå framme. det er ikke sikkert at stemor syns det er noe morro med gaven fra deg stående framme.

hva med ett eller rannet praktisk som de trenger? som en steikepanne eller en talerken til sette dems. (om de ønsker seg servise)

så går gaven litt in i mengden av gaver og blir en koselig liten ting

Skrevet

jeg hadde kjøpt noe fra ungene jeg da. ikke skrevet meg selv på kortet. eller, det hadde kommet helt ann på hvilket forhold jeg har til han. =)

Skrevet

Nei, vet du hva?!!! Han hadde ikke fått no fra meg, ihvertfall!

Skrevet

Kjoep noe fra barna og skriv kortet fra de og!

Skrevet

Nei,jeg hadde ikke kjøpt noe til ham og jeg tror at jeg hadde blitt litt sur hadde jeg vært dama som skulle gifte meg med ham,hvis der var en pakke fra eks der.

Skrevet

Et bilde av barna var en god ide - fra dem. Har du et greit forhold til nye damen også, så kan du jo sette fra deg på kortet også.

Skrevet

Jeg syntes du skal kjøpe en gave fra ungene. Hadde vi fått gave fra mannen min sin eks, så hadde ikke jeg brydd meg om det. Dere har barn sammen, og jeg syntes det er kjempe bra hvis foreldrene kan ha det bra sammen selv om ting ikke har hvert så bra før.

Hilsen ett skilsmisse barn som ikke kjenner faren sin pga at foreldrene ikke klarte å snakke sammen.

Skrevet

Du må selvfølgelig ikke, men jeg tror det kan være et smart trekk å kjøpe en liten, ganske annonym, ting. Det kan være at en slik gest kan være med på å gjøre samarbeidet om ungene lettere i fremtiden.

Skrevet

Jeg og mannen min giftet oss i februar. Vi fikk ikke, og hadde heller ikke regnet med å få noe, fra mora til hans sønn. Nå har vi ikke hatt selskap enda, og har sagt til de som har spurt, at vi venter med gaver til da, men regner fortsatt ikke med å få noe fra henne. Svigermora mi kjøpte en blomst til oss fra seg og stesønnen min til vielsen, og det blir vel antakelig til at hun gjør det samme med gave til selskapet.

Om det hadde vært guttens mor som hadde giftet seg hadde vi _kanskje_ hjulpet gutten med å finne noe, men antakelig hadde vi overlatt det til guttens mormor. Vi har ikke noe med guttens mor å gjøre, bortsett fra ved arrangementer på skolen osv, og at vi gir nødvendige beskjeder om samvær o.l (forholdet er veldig anstrengt for tida).

Venninna mi fikk heller ikke noe fra eksen da hun giftet seg, og de har et veldig greit forhold. Jeg tror nok ikke det er så vanlig å gi gaver til eksen når han/hun gifter seg.

Om du føler du må gi noe, synes jeg forslaget om et innrammet bilde av barna var fint, eller så går det jo an å bare gi en blomst. Men jeg ville nok også skrevet at det var fra barna, ikke nødvendigvis meg selv.

Skrevet

Æ syns du ska gi gave, og sett dæ, ny mannen din og barna på korte.

Dåkker e jo på en måte gått vidre i livet. Og for å "heve" dæ over all uenighet som kanskje har vært så trur æ d e lurt. Da e d en slags måte å vise at du e åpen for samarbeid åsså.

Dåkker e jo 2 familia me felles barn nu.

Skrevet

Jeg synes du skal gi noe fra barna, som ei sa her bilde av barna eller noe som minner om de. Det er jo ikke barna sin feil at dere har gått fra hverandre, som skillemisse barn ville jeg nok likt at faren min fikk noe av meg når han giftet seg.(fikk det ikke for de giftet seg i stillhet ingen som viste noe)

Skrevet

hadde det vært min ex (BF) og dama hans som skulle giftet seg hadde jeg kjøpt noe fra meg og jentene. Siden vi har et godt forhold, og dama hans kommer overens med meg :)

MEN hadde jeg hatt en ex som din som dumpa meg for 1,5 år siden og gikk rett over til ei anna ei..så nei..trur ikke det.

Da hadde jeg evt gitt et bilde med ungene på. Fra ungene..

Skrevet

Jeg hadde kjøpt gave til ham fra barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...