Gå til innhold

noen som har barnet sitt i park?

Anbefalte innlegg

Skrevet

erfaringer? har fått plass til jenta mi til høsten, back up i tilfelle jeg ikke får plass i familie barnehage, siste håp. jenta mi blir 2 år i desember, men er flink motorisk, gikk tidlig osv,så håper hun vil trives. de er jo mest ute. synes 10 til 14 er passe tid. full dag i barnehage blir litt mye føler jeg, samtidlig som jeg har lyst til å tilbringe en del timer med henne på ettermiddag og kveld. er egentlig veldig happy nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er god i hue...

Skrevet

og nei, parken er i bærum

Skrevet

ingen?

Skrevet

Her hadde eldste halvplass i park fra hun var 2 til hun var 3.

Hun ble veldig tøff av det.

Mange barn på få personale.

Fikk høre et par ganger at hun tok andre, eldre barn til vegs (!!) og at hun oppførste seg truende.

Til slutt kom det frem at hun skulle beskytte sin jevnaldrende kompis (som var mindre enn henne av vekst!!) for de eldre og større barna.

Jenta vår har alltid vært veldig lang for alderen.

Vi fikk pent beskjed om å "skjerpe henne" og få orden i oppførselen hennes, hvis ikke så måtte hun slutte siden de ikke hadde kapasitet.

Jeg satt igjen med et inntrykk av at det var mangel på personale, eller oppmerksomhet fra dem.

Alt ble bedre da hun startet i "skikkelig" barnehage da hun var 3år.

Ellers så var park helt topp det. Greie oppholdstider så langt enn ikke skal noe. Ved enkelte "ærend" kan jo de 4timene bli knappe. Men vi hadde tilbud om å kjøpe til ekstra timer.

Med min erfaring vil jeg ikke anbefale park.

Får håpe dere har fått plass i en som er mye bedre!! (";)

Skrevet

Herregud, nå er det på tide at jeg legger meg... Vet du hva jeg leste i overskriften din?

"Noen her som har sparka barnet sitt bak" Ha ha ha ha ha...

Måtte lese den tre ganger før jeg fikk med meg hva det egentlig stod.

*legge seg nå, Losje*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...