♥Prinzessin♥ Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Er ikke bergenser lenger. Skulle bare si det. Det er akkurat litt søtere enn bittersøtt.
♥Prinzessin♥ Skrevet 24. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. april 2008 Håper ikke det, men isåfall skal mine siste ord være noe i denne duren: "Farvel, grusomme verden." Skal man dø, så skal man, og da kan man godt koste på seg litt storslagen bitterhet!
♥Prinzessin♥ Skrevet 24. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2008 Om jeg skal vandre heden i nærmeste fremtid vet jeg heldigvis ikke noe om, derfor er valg av gravstein ikke noe jeg gidder å ta stilling til. Familien min kan godt finne en gammel kampestein i skogen og risse inn "Hun levde til hun døde", for all I care. Jeg vet ikke hva bergenserne skal ta seg til, men heldigvis er de fleste av dere ikke klar over hvilken ubesudlet skatt som nylig lettet med SAS-Braathens i takt med morrafisen til spurvene.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Jeg synes det er litt trist at ikke du er i Bergen, men selv om du etter sigende ikke har vandret heden så er du nok på et bedre sted Grattis, overstått?!
pingu...... Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 jøss....er det mulig å komme seg vekk i fra denne byen??? hooooooooow??????
KaMa Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Bedre sted enn Bergen? Mulig å komme seg vekk? Hvor? Hvorfor?? Har du flyttet, prinzessin?
soleie med fanten:) Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Finnes ikke noe bedre sted enn Bergen!!!! Sorry folkens.
♥Prinzessin♥ Skrevet 27. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. april 2008 Har flytta ja! Og jeg er på et bedre sted, hehe... Over torva foreløpig! :-) Bergen har mer å by på enn dette stedet, men her har jeg tross alt familie! Kooosjli når svigerinna kommer på besøk på søndag og spør om hun kan "væærsåsnillogfålovtil" å gå trilletur me vesla. Vel er lillemor smukk, men barnefritt hus er deilig iblant. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå