Gå til innhold

Farvel, Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke bergenser lenger. Skulle bare si det. Det er akkurat litt søtere enn bittersøtt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper ikke det, men isåfall skal mine siste ord være noe i denne duren: "Farvel, grusomme verden." Skal man dø, så skal man, og da kan man godt koste på seg litt storslagen bitterhet!

Skrevet

Om jeg skal vandre heden i nærmeste fremtid vet jeg heldigvis ikke noe om, derfor er valg av gravstein ikke noe jeg gidder å ta stilling til. Familien min kan godt finne en gammel kampestein i skogen og risse inn "Hun levde til hun døde", for all I care.

Jeg vet ikke hva bergenserne skal ta seg til, men heldigvis er de fleste av dere ikke klar over hvilken ubesudlet skatt som nylig lettet med SAS-Braathens i takt med morrafisen til spurvene.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Jeg synes det er litt trist at ikke du er i Bergen, men selv om du etter sigende ikke har vandret heden så er du nok på et bedre sted :D

Grattis, overstått?!

Skrevet

jøss....er det mulig å komme seg vekk i fra denne byen??? hooooooooow??????

Skrevet

Bedre sted enn Bergen? Mulig å komme seg vekk? Hvor? Hvorfor??

Har du flyttet, prinzessin?

Skrevet

Finnes ikke noe bedre sted enn Bergen!!!!:) Sorry folkens.

Skrevet

Har flytta ja! Og jeg er på et bedre sted, hehe... Over torva foreløpig! :-) Bergen har mer å by på enn dette stedet, men her har jeg tross alt familie! Kooosjli når svigerinna kommer på besøk på søndag og spør om hun kan "væærsåsnillogfålovtil" å gå trilletur me vesla. Vel er lillemor smukk, men barnefritt hus er deilig iblant. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...