Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 25. april 2008 #30 Skrevet 25. april 2008 Svart Løken drakt Østfold;)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 25. april 2008 #32 Skrevet 25. april 2008 Jeg har en kjempefin blå Lølandsbunad, som jeg egentlig er litt sint på. Tenk å krympe så mange cm siden året før jeg var russ... Har ikke brukt den siden... Kanskje jeg rekker å få sydd den ut i år.
♥ DAME Skrevet 25. april 2008 #33 Skrevet 25. april 2008 Marineblå Bergensbunad. Pappa er fra Begen og jeg er født der. Mamma er fra Norland, så jeg kunne velge Hadde jo lyst på begge to da )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå