NormaJean Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Deltar i Stork prosjektet på Riksen og var på detalj ultralyd i dag. Der målte de en veldig aktiv gutt på ca 510gram. På forrige fredag ble han målt til 450gram (sv.kontroll UL), så han vokser raskt:) 60 gram på 6 dager. Syns det var så moro å se hvordan han vokser og at han har masse fostervann å boltre seg i. Morkaken ser ut til å fungere optimalt. men det er jo litt over snittet da:/ symfyse målene mine er over snittet og, men alle sier magen min er så liten. hehe. Har gått fra 52 til 57 kg forløpig. I samboeren min sin familie har ingen av mennene veid under 4.5kg ved fødsel og selv var jeg 4.3kg, så dette er litt skummelt, hi hi
Rascal_4.11<3 Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Så heldig du er som får se utviklingen så tett En frisk liten gutt høres iallefall da Men ja kan jo bli spennende å se hvor stor han blir
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 var på ul da jeg var 25+3 og da ble jenta estimert til å veie 970 gram... Førstemann veide 4120 9 dager over ul-termin, så jeg er spent på utviklinga til lillemor i magen:) Håper hun ikke blir så mye mer enn 4 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå