Blåttkryss Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 1. år!!! Hurra!!! Hvem skulle trodd det skulle gå så fort?? Og hvem skulle trodd man glemmer hvor slitsomt det var å gå stor og tung og kvalm på slutten av graviditeten? Og hvor sliten jeg var i begynnelsen?? Og at jeg skulle klare og amme frem til i dag, med den vanvittige brystbetennelsen i starten? Hun er verdt det alt sammen.. I dag er jeg i det nostalgiske hjørnet og tenker tilbake til natten for et år siden, da jeg holdt den lille tulla i armene for første gang og aldri har følt meg lykkeligere og stoltere.. Gratulerer med dagen lille venn!! Mamma elsker deg!!!
blond Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Skulle gjerne sett inn i framtiden da jeg slet så med amminga at jeg gråt og skalv av smerte på barsel da jeg amma han. Tvilte på at jeg kom til å amme mer enn to dager og brått ble han 20 måneder før jeg slutta! Gratulerer med dagen!
Heaven har født::) Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Grattis til vesla:) Min er 8 mnd i dag,så hun nærmer seg....Huff så fort tiden går..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå