Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Jeg har pco og er litt plaget med uønsket hårvekst her og der... og i dag sa jeg satt i bilen i skarpt sollys og så i speilet(i den tingen en tar ned når solen konner i øyenene, he he, dårlig til å forklare), så jeg at jeg har skikkelig mørke hår på overleppa...så det skikkelig godt i sollys:( Uffameg. Skal ut på fest lørdag, og har skikkelig lyst til å få det bort til det, men har ikke råd til laser! Noen med gode råd (voksing e.l.) Er redd for å bare gjøre ting verre, så jeg håper noen kan dele sine erfaringer... Supert om noen kan legge ut på skravle:-)
Retro-mamma Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Jeg vet ikke, men det hjelper kanskje å bleke håret? Evnt ta litt sol? Men IKKE bruk selvbruningskrem - det forverrer det... Lykke til. Det så sikkert verre ut i det speilet enn det er. Alle ser litt blåbleke og hårete ut nå på våren.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Voksing av bart fungerer kjempefint. Jeg har gjort det mange ganger, like vondt hver gang...hehe men ikke verre enn at en overlever. Jeg blir bittelitt roed paa overleppen etter voksing, saa ville ikke ha gjort det rett foer fest e.l. da det tar et par dager foer jeg er "normal" igjen....men tror ikke andre enn meg selv ser det roede... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Kan du ikke bare nappe den bort da:) Smør på en fet krem først, la det virker i noen min før du nappe den, da gjør det ikke vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå