Gå til innhold

Tips til alle med halsbrann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare dele min lettelse med dere, jeg er endelig kvitt halsbrannen! Etter flere uker med plagsom halsbrann nesten uansett hva jeg spiste eller ikke spiste er jeg nå helt kvitt dette etter èn akupunktur-behandling!! (Var så ille at jeg satt oppe flere timer på kvelden fordi jeg brakk meg hvis jeg la meg ned..) Har gått til akupunktur de siste 3 ukene pga allergi og visste ikke at hun hadde satt nåler mot halsbrann før jeg plutselig en dag var kvitt det. Da jeg kom tilbake noen dager etter spurte jeg om hun hadde satt nåler mot dette smilte hun lurt og sa ja, og var glad for at det hadde hatt så god effekt. Anbefales!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggrisen!! Får akupunktur mot dette jeg også men nå hjelper det ikke lenger... Sitter faktisk med nåler i føttene nå som jeg har fått med meg hjem, men det vil ikke gi seg. Holder på å bli gæern. Virka tidligere i svangerskapet men nå er det slutt.. (uke 37) Gruer meg til å gå å legge meg.......

Flott at det virker på deg=)

Skrevet

Har vært sykemeldt pga halsbrann i halvannen måned nå, og fikk tips av jordmor om å prøve akupunktur. Men da jeg ringte akupunkturen tipset han meg om at osteopati ofte hadde kjappere virkning, så han ville at jeg prøvde det først.

Gjorde det på tirsdag, og IKKE VÆRT DÅRLIG SIDEN!!! har tatt en eneste gaviscon siden tirsdag, mot 6-8 tidligere (og da i tillegg kastet opp utpå natta uansett)....

Skal tilbake om en snau uke, men det er mulig at det holder med bare en behandling også.....

Ser ikke fullt så mørkt på de neste 9-10 ukenes netter heretter:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...