Plutseliten :) Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 pakke badetøy,pass og penger..... Ultralyden av minstemann idag,fikk vi ikke svar på. Ble ikke mye mer beroliget da jeg spurte om vi kom til å få svar på kontrollen om 14 dager. Han sa først ja....men kikket igjen på skjermen,og sa at ...jeg tror nok legen kommer til å ringe dere før det... Aner ikke hva det betyr,men tenker optimistisk på at det kanskje "bare" er det samme som sist,at lever og milt er forstørret. Han spiser fortsatt minimalt,men drikker mere.Han blir fort sliten og tungpusten,men er som vanlig tapper og blid som en sol... Om ikke ting endrer seg,så setter jeg kursen mot Sandefjord,og Bremen i morgen ettermiddag sammen med 6 andre damer som er enda mere klar for sykkel,vin,god mat og skravling Det kommer til å bli veldig rart,første gang borte fra lillegutt.....er redd han skal lure på om jeg blir helt borte Nå skal jeg finne frem litt pakketing ,og så finne sengen.For jammen tar et sånt sykehusbesøk på.....
♥Snulder Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Gutten din blir nok godt ivaretatt av pappa og søster tenker jeg:=) Fordelen med så små er jo at de ikke eier tidsperspektiv... Han vil nok nevne deg og spørre etter mamma... Men så fort han ser deg igjen så tror han du bare har vært en svipp på butikken... eller noe;=)
♥Snulder Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 ...og så glemte jeg noe superviktig!!! KOS DEG PÅ TUR!!!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Kos deg på tur Plutseliten - det trenger du nå etter tøffe tider!!! Og vi krysser alt vi har for prinsen din - han skal og må bli helt frisk igjen:-)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Denne turen er din,og bare din =) Kos deg,samle krefter,nyt det! Lille prins kommer til å ha det kjempefint han å. god tur,og klem klem kleeeem fra meg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå