Gå til innhold

grrrrr.....

#Linnea er straks storesøster#

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har aurora vært så grei å spådd meg...

ho så ingenting før i august da elle...!?

da velger jeg tro at det hele er humbug jeg:)

må da være optimist:)

hadde el rundt den 15april, venter mensen tirsdag til uka..

idag har jeg hatt en rar feeling i livmora, litt øm på en måte og magen blåste deg litt opp. lurer fælt nå ja:) kan det være at egget festet så seint som igår? for da kjente jeg nemlig det stakk til en gang i livmorområdet.. og at det er derfor jeg er øm idag?

ahhh.....sitte her å synse og mene er jo teit det og...men klarer jo ikke la være heller da:)

vil det skal være starten på ett nytt vakkert lite liv i magen min:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, skjønner deg godt jeg! :o)

optimisme er bare flotters! :o))

Skrevet

og hadde hun sagt du er gravid i dette øyeblikk, hadde det vært laaaaangt fra humbug jah:))) hehe... må alltid velge tro det som gagner:)

du da mummi? prøvd lenge?

Skrevet

hehe, ja man hører best det man vil høre ;o)

jeg har en sønn fra før på snart 2 år og nå ønsker vi oss en 09-baby :o)

så er vel i grunn ganske fersk her inne :o)) vi tar det som det kommer, stresser slettes ikke, men hadde jo vært gøy å bli gravid like fort som forrige gang! :o) du da? :o)

Skrevet

så du og vill bli spådd, sleng det ut på spå/horoskop sida, så ser de set sikkert:)

er i mi første pp, har ettt barn fra før på 5år. så det begynner bli på tide med en til kan du si:) tida flyr jo avgårde:)

trengte ikke prøve første gangen siden det er ett pp barn.. derfor blir man så utrolig utålmodig nå, og vil helst det skulle skjedd ifjor:) om du skjønner:)

du må oppdatere meg på den spåinga di da:)

Skrevet

jess, lette etter en sånn side i stad, men er så trøtt så ser liksom ikke like godt! hehe :o)

okei,ja tiden flyr og da burde du jo skaffe barnet ditt en bror eller søster :o)

ja, i denne stunden er man ikke særlig tåmodig, hehe :o)

skal legge inn et innlegg på spå-siden nå så du får titte innom å se :o))

Skrevet

herre, nå stikker det skikkelig til i magen innimellom altså! intens stikk som forsvinner med en gang liksom...hmm---hva kan det være..

ja! skal sjekke jeg:) håpe du får bedre svar enn meg:)

Skrevet

har også hatt merkelige følelser i magen i dag, men er sikkert bare innbilling! hehe

ja, la ut et innlegg og håper på positivt svar :o)

Skrevet

hvor er du i syklusen da?

jeg er nemlig der hvor det faktisk kan være mens symtomer... venter den på tirsdag, om syklusen er i rute etter pp slutt da vel og merke!

er jo så lenge siden jeg var gravid, så husker liksom ikke hvordan det var da...:) og man kan jo bli halvgal av bim og da:) hjelper ikke på innbildning det her...hehe

Skrevet

jeg er i el-perioden min nå :o) har ikm 10 mai ..

så jeg har bare bare typiske el-symptomer :o)

hehehe, jeg husker heller ikke noe særlig fra min forrige sv.skap; mtp hvordan det var i begynnelsen ol :o) merkelig hva man glemmer! hehe

Skrevet

så spennende da:) da er du litt senere enn meg..

men jeg skal krysse alt jeg har for at det klaffer fort for deg, og luske litt i innleggene dine fremover:)

setter pris på kryssing frem imot tirsdag jeg og om du gidder:) hehe

nå skal jeg ta med meg mannen ,som har sovnet så søtt på sofaen, inn i senga. snuppa skal opp imorgen og hun, og da er det ingen bønn:) best være våken og utvilt:)

Skrevet

ja, litte granne :o)

takker, skal krysse fingrene for deg jeg også :o) håper at det klaffer!! :o)

sove godt da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...