#Linnea er straks storesøster# Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 nå har aurora vært så grei å spådd meg... ho så ingenting før i august da elle...!? da velger jeg tro at det hele er humbug jeg:) må da være optimist:) hadde el rundt den 15april, venter mensen tirsdag til uka.. idag har jeg hatt en rar feeling i livmora, litt øm på en måte og magen blåste deg litt opp. lurer fælt nå ja:) kan det være at egget festet så seint som igår? for da kjente jeg nemlig det stakk til en gang i livmorområdet.. og at det er derfor jeg er øm idag? ahhh.....sitte her å synse og mene er jo teit det og...men klarer jo ikke la være heller da:) vil det skal være starten på ett nytt vakkert lite liv i magen min:)
Gjest Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 hehe, skjønner deg godt jeg! ) optimisme er bare flotters! ))
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 og hadde hun sagt du er gravid i dette øyeblikk, hadde det vært laaaaangt fra humbug jah:))) hehe... må alltid velge tro det som gagner:) du da mummi? prøvd lenge?
Gjest Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 hehe, ja man hører best det man vil høre ;o) jeg har en sønn fra før på snart 2 år og nå ønsker vi oss en 09-baby ) så er vel i grunn ganske fersk her inne )) vi tar det som det kommer, stresser slettes ikke, men hadde jo vært gøy å bli gravid like fort som forrige gang! ) du da? )
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 24. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2008 så du og vill bli spådd, sleng det ut på spå/horoskop sida, så ser de set sikkert:) er i mi første pp, har ettt barn fra før på 5år. så det begynner bli på tide med en til kan du si:) tida flyr jo avgårde:) trengte ikke prøve første gangen siden det er ett pp barn.. derfor blir man så utrolig utålmodig nå, og vil helst det skulle skjedd ifjor:) om du skjønner:) du må oppdatere meg på den spåinga di da:)
Gjest Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 jess, lette etter en sånn side i stad, men er så trøtt så ser liksom ikke like godt! hehe ) okei,ja tiden flyr og da burde du jo skaffe barnet ditt en bror eller søster ) ja, i denne stunden er man ikke særlig tåmodig, hehe ) skal legge inn et innlegg på spå-siden nå så du får titte innom å se ))
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 24. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2008 herre, nå stikker det skikkelig til i magen innimellom altså! intens stikk som forsvinner med en gang liksom...hmm---hva kan det være.. ja! skal sjekke jeg:) håpe du får bedre svar enn meg:)
Gjest Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 har også hatt merkelige følelser i magen i dag, men er sikkert bare innbilling! hehe ja, la ut et innlegg og håper på positivt svar )
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 24. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. april 2008 hvor er du i syklusen da? jeg er nemlig der hvor det faktisk kan være mens symtomer... venter den på tirsdag, om syklusen er i rute etter pp slutt da vel og merke! er jo så lenge siden jeg var gravid, så husker liksom ikke hvordan det var da... og man kan jo bli halvgal av bim og da:) hjelper ikke på innbildning det her...hehe
Gjest Skrevet 24. april 2008 #10 Skrevet 24. april 2008 jeg er i el-perioden min nå ) har ikm 10 mai .. så jeg har bare bare typiske el-symptomer ) hehehe, jeg husker heller ikke noe særlig fra min forrige sv.skap; mtp hvordan det var i begynnelsen ol ) merkelig hva man glemmer! hehe
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 24. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. april 2008 så spennende da:) da er du litt senere enn meg.. men jeg skal krysse alt jeg har for at det klaffer fort for deg, og luske litt i innleggene dine fremover:) setter pris på kryssing frem imot tirsdag jeg og om du gidder:) hehe nå skal jeg ta med meg mannen ,som har sovnet så søtt på sofaen, inn i senga. snuppa skal opp imorgen og hun, og da er det ingen bønn:) best være våken og utvilt:)
Gjest Skrevet 24. april 2008 #12 Skrevet 24. april 2008 ja, litte granne ) takker, skal krysse fingrene for deg jeg også ) håper at det klaffer!! ) sove godt da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå