Kakeåndsen Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 hva min skjønne store, lille jente sa i går. Hun var skikkelig sur og trassen mot pappaen. Han skulle reise bort en tur, og hun ville ikke si hadet eller vinke. Det gikk en liten stund, vesla, minsta og meg lekte, og plutselig sa vesla: "Nå meg ringe pappa og si meg er glad i han. Da kan han komme hjem." Gjett hvem som smeltet pappaen sin fullstendig med sitt "Meg er glad i deg pappa!" Hun er bare så god:-)
Gjest Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Åååå, søtt! Er sånn her av og til også, gullet må bare ringe til pappa, gjerne på jobben om morgenen før hun drar til dagmamma. Sier gjerne bare hei og hadet, men det holder jo det, for en lettrørt pappa. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå