UnePune äntligen hemma! Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Bare jeg som synes det er litt fasinerende?! =P Reiste meg litt fort i dag, og så masse stjerner som surra rundt i lufta rundt meg...blei nesten litt lei meg da de forsvant en etter en...hehe!
Gjest Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Jeg ser sånne dansende stjerner når jeg kaster opp jeg.. Har ikke hatt det sånn før jeg ble gravid, så regner med at det har noe med svangerskapet å gjøre. Er helt forferdelig synes nå jeg. Men det kan jo ha noe med sammenhengen å gjøre også da =P Brekke seg, bli svimmel og varm, se stjerner og så kaste ordentlig opp.. Ikke akkurat drømmesituasjonen =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå