Gjest Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Snille søte pappan min ringte meg for å si fra at jeg hadde glemt igjen pengboka mi, så kom jeg innpå den hendeslen fra i kveld der jentene rappa og meska seg med min Walters Mandler....han lo godt. Så sa han at han skulle ut å kjøre en runde lell så han kunne komme med pengboka mi... Så han kom hit for en halvtims tid sia med pengboka mi og en NY Walters Mandler :-DDDD Hehehehe.....snakker om omtenksom pappa ja :-)
Mille** Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Så snilt av han, heldig du er som har en sånn pappa! ) Min er mer av typen "verdens værste" hehe... ;o)
Jenny-penny Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 så kos. Min pappa er også best. jeg har influensa, så han hentet gull i barnehage siden mannen jobbet seint. Laget middag, badet og la henne. SÅ deilg med litt hverdags-hjelp altså.
Mamsen86 Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 *Kremt*.. Litt sånn rød i trynet spør jeg om dette ; Hva er det derre Walters-greiene dine? *Flaut*.. Men jeg har også en sånn verdens beste pappa! Deilig med sånne!
Gjest Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Den nye sjokoladen til Freia... Mmmmmmm......heeeeeeerlig. Melkesjokolade med karameliserte og salte mandler....NYYYYYYYDELIG!! Den er ny ja....takket være dib jeg har testa den ut i dag ja...
Mamsen86 Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Du! Det var dårlig gjort å beskrive den sånn.. Du kunne bare sagt at det var en sjokolade Jeg ELSKER karameliserte mandler, og den sjokoladen der fristet ikke akkurat lite unge dame! Skjønner at du syntes at pappaen din er verdens beste da, ja!
Gjest Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 hehehe....du MÅ testen den ja....men du kan i hvertfall teste den på helg, jeg klarte ikke vente jeg nei ;-))))
Tøysetipp Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Det var pappaen sin dèt! .. Så koselig. Må gi litt honør til min pappa også da. Som ikke vet hva godt han skal gjøre.
Mamsen86 Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 Jeg sier bare ; Thank God its friday i morgen! Den sjokoladen SKAL jeg teste! Tar lørdagsgodtet en dag i forveien.. ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå