Gå til innhold

Sukk, jeg har bare VERDENS BESTE PAPPA!!!! :-DDDD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snille søte pappan min ringte meg for å si fra at jeg hadde glemt igjen pengboka mi, så kom jeg innpå den hendeslen fra i kveld der jentene rappa og meska seg med min Walters Mandler....han lo godt. Så sa han at han skulle ut å kjøre en runde lell så han kunne komme med pengboka mi... Så han kom hit for en halvtims tid sia med pengboka mi og en NY Walters Mandler :-DDDD Hehehehe.....snakker om omtenksom pappa ja :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så snilt av han, heldig du er som har en sånn pappa! :o) Min er mer av typen "verdens værste" hehe... ;o)

Skrevet

så kos. Min pappa er også best. jeg har influensa, så han hentet gull i barnehage siden mannen jobbet seint. Laget middag, badet og la henne. SÅ deilg med litt hverdags-hjelp altså.

Skrevet

*Kremt*.. Litt sånn rød i trynet spør jeg om dette ; Hva er det derre Walters-greiene dine? *Flaut*.. :)

Men jeg har også en sånn verdens beste pappa! :D Deilig med sånne!

Skrevet

Den nye sjokoladen til Freia... Mmmmmmm......heeeeeeerlig.

Melkesjokolade med karameliserte og salte mandler....NYYYYYYYDELIG!! Den er ny ja....takket være dib jeg har testa den ut i dag ja...

Skrevet

Du! Det var dårlig gjort å beskrive den sånn.. Du kunne bare sagt at det var en sjokolade :( Jeg ELSKER karameliserte mandler, og den sjokoladen der fristet ikke akkurat lite unge dame!

Skjønner at du syntes at pappaen din er verdens beste da, ja! :)

Skrevet

hehehe....du MÅ testen den ja....men du kan i hvertfall teste den på helg, jeg klarte ikke vente jeg nei ;-))))

Skrevet

Det var pappaen sin dèt! .. Så koselig.

Må gi litt honør til min pappa også da. Som ikke vet hva godt han skal gjøre.

Skrevet

Jeg sier bare ; Thank God its friday i morgen! Den sjokoladen SKAL jeg teste! :) Tar lørdagsgodtet en dag i forveien.. ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...