Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hva som kan få igang fødsel???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke vet jeg, har prøvd alt!!!

råd anyone??

Skrevet

Hvis det er ulike kjerringråd du tenker på kan du gå inn på "kjerringråd" i margen til venstre.Der finner du ulike råd for hva som kan hjelpe... Jeg har prøvd de fleste og er 9 dager på overtid,så tror ikke de hjelper for alle..

Skrevet

igang settelses akupunktur? Ellers har jeg faktisk prøvd alt som gikk an å prøve da jeg gikk gravid første gangen.. men var jo heller ikke moden da.og da ble jeg satt i gang på sykehuset,14 dager over tida.

Skrevet

Der var det noen snodige råd. Kompemiddag? Da skal jeg i tilfelle ha garanti for at det funker. (grøss)

Og den fødepizzaen skjønner jeg jo hvorfor funker. Spiser du en pizza med bunnlaget på 900g(!) hvetemel er det jo faktisk ikke plass til ungen mer.

Da jeg gikk med førstemann var det mye snakk om ananas her inne. Hvis man spiste kjernen også, vel og merke. Jeg prøvde da, men merket ikke noe særlig. I går spiste jeg imidlertid en kvart ananas og fikk innmari mye kynnere. Kanskje det hjelper hvis man er moden?

Skrevet

Er på besøk fra 2. trimester, men har født en gang før, og mitt beste tips er Risin-olje fåes kjøpt på apoteket, samt aprikosjuice kjøpt på Helios. En spiseskje med oljen i et glass med aprikosjuice hver 12.time mener jeg det var.. Vet ikke om det var det som gjorde at jeg fødte jeg, men det tok noen dager med den drikken så var snuppa ute.. Det smaker helt forferdelig, men jeg hadde oppi isbiter og holdt meg for nesa når jeg drakk det..

Lykke til med fødsler..

Skrevet

Sæd!

Det er visst et stoff i sæden som også er i den "medisinen" som man bruker for å sette i gang fødselen. Jeg har hatt to fødsler tidligere, og mener sikkert at det var samleie som starta de. I kveld har vi hatt samleie ( har 12 dager igjen til termin) og er spent på om noe skjer utover natta. Men nå har det allerede gått ca 1,5 time siden og ingenting skjedd enda. de to forrige gangene har jeg merka det innen en time etter sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...