Gå til innhold

Barnegarderoben.no har mye fint!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter en gutt. Har to jenter fra før. Stakk en tur innom barnegarderoben og endte opp med en bestilling på 1600 kr i str 56 og 62 hehe..jeg greide ikke luke vekk noe i handlekurven..så da får jeg virkelig håpe det er en gutt der inne ;)

Jeg er 22 uker, og det er faktisk det første jeg har kjøpt til babyen hittil..men kjenner det begynner å klø i fingrene etter å begynne å shoppe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

der var det kjempemasse fint gitt;) ble helt syk etter å handle, hehe..

Skrevet

Har også handlet endel der til barna mine, men jeg må bare si en ting ang de erfaringene jeg har derfra.... Ikke for å ta fra noen gleder altså, men bare for å si ifra før man går helt amok der inne... Det er ganske dårlig kvalitet på endel av klærne!!!! Nå har jeg riktignok kjøpt klær i større str som brukes ganske ofte og mer enn bittesmå barn bruker klærne sine, men Byggmester Bob og Thomas Toget pysjene blir slaskete og digre etter få vask, og en annen Thomas Toget genser ble skikkelig nuppete etter 1. vask. Har derimot kjøpt en supersøt kjole til datteren min og en boblejakke til sønnen min som jeg er strålende fornøyd med.

Kan jo hende dette er spesilet for disse klærne med kjente figurer på og ikke på de typiske nyfødt klærne! Vi sier det sånn tenker jeg... :o)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

sinnsykt mye fint=) ska bestille litt klær der og=)

Skrevet

issda :) babier rekker ikke bruke klærne som mye før de har vokset ut av de likevel :) Så blir sikkert litt anderledes med babyklær :)

får satse på det..

Skrevet

Ja, der var det mye pent, men fint å få høre at kvaliteten ikke var så bra også... Vurderingssak, det da...

Skrevet

men jeg har også kjøpt til jentene mine der..ikke babyklær men anna..har ikke opplevd dårlig kvalitet da iallefall..ikke så mye jeg har handla der da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...