Gå til innhold

At jeg ALDRI kan lære!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal da liksom ikke verken løfte tungt, vaske gulv o.l meeeen hva har jeg gjort de siste timene?!

Joda vaska badet, vaska kjøkkenet (hele kjøkkenet inkludert skap og skuffer o.l), rydda og vaska på stua, heng opp på klær og satt på nye klær, strøket duker osv og nå sitter jeg her med kjempe kraftige kynnere, et bekken som bare verker og sinsyke smerter i korsryggen..

Så nå har jeg bestillt dolly pizza og skal kun løfte på rompa for og hente den når den kommer på døra..

Sambo har litt dårlig sammvitighet nå for var egentlig HAN som skulle vaske gulv o.l men det skjer jo f... meg aldri jo!!!!

Men her kommer besøk i morra og det er jo lov og ha det litt reint og ryddig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta litt varme på magen:) prøv å ta husvasken litt mere overflatisk og ikke fullt så energifullt:) så flink du har vert, hadde ikke komt halveis en gang:)

Skrevet

Jeg fikk et vaskekick helt plutselig :-P

Og grunnen til at jeg vaska inni skapene o.l var for at jeg fant et dyr oppi melis boksen :-S

Fikk litt fnatt da så har kasta alt som var åpna av mel, sukker o.l..

Sitter med varmepute på ryggen og rispute på magen, sambo løper til og fra kjøkkenet og varmer risputa når den begynner bli kald, så litt dårlig sammvitighet har han ja :P

Spør heeele tiden om hvordan det går og sier at neste gang skal han vaske med engang :-P

Skrevet

Ja jeg får også slike kick inniblant.. Så angrer jeg noe veldig veldig etterpå.. Litt greit også når mennene får dårlig samvittighet og gjør "alt" for oss.. He he.. Pleier å utnytte det til det lengste jeg..

Skrevet

Tro du meg dette skal utnyttes ja :-P

Om han bare hadde vaska over gulvene og slikt når jeg først spurte om det i begynnelsen av uka så hadde jeg ikke sittet her nå så dårlig sammvitighet skal han få ha litt til ja :-P

Skrevet

har veldig lyst å vaske ned absolutt alt selv,etter eksamen er det vel eg som sitter der med kynnere:) har så lyst å vaske ned hele kjøkkenet...huff,innerst inne i skapene og slik..menn forstår ikke dette...desverre...

Skrevet

Hehe, jeg driver og maler stua jeg. Tror naboene synes jeg har en VELDIG lat mann, når de ser inn gjennom vinduene at han ligger på sofaen med data'n, mens kjæresten som er 7 mnd på vei, henger i gardintrappa med malerrullen. ;-P

Skal sies at han jobber nattskift denne uka, så han har jo litt å gjøre han også. Men kunne kanskje ønsket meg at han tenkte litt lengre enn at når han har laget mat, skal jeg rydde opp (som vi bruker å delegere når jeg IKKE maler). Jeg har jo tross alt 100495 ting å gjøre selv, i tillegg til jobb og studier!

Føler meg litt som superwoman til tider altså...

Huff... Jaja, fint blir det i allefall, selv om bekkenet mitt holder på å DØ!

Skrevet

Heh jeg satt med dårlig samvittighet og så på at mannen vaska hele leiligheten onsdag. Ikke er jeg SÅ dårlig at jeg ikke hadde klart å ta i heller, men akkurat den dagen var jeg skikkelig uggen i kroppen. Jeg har sikkert verdens flinkeste mann når det kommer til husarbeid. Men som sagt det koster i dårlig samvittighet andre veien når en ikke kan ta i så mye selv og er vant til å dele på det. Får fokusere på at jeg tross alt bærer på lillegutten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...