Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Dersom noen fjerner livmoren.. kan de da ha et normalt sexliv etter dette..? Jeg mener.. kan man få orgasmer og "kjenne" d samme som før...tihi..litt teit kanskje...) Mange rare ting man lurer på..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Åja, orgasmer kan man få! Det er jo ikke der orgasmene kommer fra. Derimot tror jeg kanskje det er verre med sexlysten.. Den kan dabbe kraftig av etter et slikt inngrep, masse hormonelle forandringer må det vel også være. Men det skal altså ikke ha noe å si for selve orgasmen, nei.
Sjokoladekaka Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Jada, du berre veit at livmora er fjerna. Ellers merkar du ingenting til det. Anna enn at du ikkje har mensen, og ikkje kan bli gravid;)
.Ann. Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Tja i følge legen på Ophra blir det annerledes, men har mye med vane og innstilling og gjøre. men jeg har ikke peil egentlig..
Sjokoladekaka Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Der er ikkje hormonelle forandringar ved å fjerne livmora. Det er om du fjernar eggstokkane:)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Du skal ikke se bort fra at det er en litt ulur ting å bruke Oprah som kilde til kunnskap. Som hun skriver over her: det er ikke noen hormonproduksjon i livmor så om du ikke fjerner noe annet så skal det ikke ha så stor innvirkning på livet, bortsett fra den psykiske påkjenningen det kan være for noen å ikke kunne få flere barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå