Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge sover de på dagtid? Her sover snuppa 1 lur på minimum 2 timer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini er 2.5 år og sover som regel et par timer.. Men varierer veldig hvor aktive vi har vært den dagen.. =)

Skrevet

Hun sluttet å sove da hun var 2 år og 1 måned.

Før det sov hun maks 1 time og før klokka 14. Gjorde det siden august.

Skrevet

Hun er 2 1/2 og sover ikke på dagtid. Da hun var 2, måtte jeg vekke henne etter 45 min (MAX 1 time), ellers var hun umulig å få i seng,

Skrevet

Da jenta mi var 2 år sluttet vi med duppen.

Hadde hun dupp på dagtid så var hun klin umulig å få i seng. Hun var ikke i seng før 22-23.

Etter at duppen var kuttet sovnet hun kl. 18.30 og sov helt til kl. 18.00.

Skrevet

Min er 2 år og 1mnd, han sover ingenting på dagtid (slutta med det da han var litt over året).

Skrevet

hehehe sånn var 2ern her også ND:) Sunniva derimot er et lite sovetroll. Akkurat gått fra 3 timer med soving på dagen!!

Skrevet

Min er 20 mnd, og sover nå 1-1,5 time, men da må jeg vekke henne. Har gått fra å våkne 100 ganger (minst... eller no) til en etter at vi gikk fra 2 timer til 1,5... men hun bytter sovemønster hele tiden så vi er ikke helt sikre på om dette varer. Hun går hjemme med meg så blir vel ikke så utslitt som en bhg unge gjerne blir. Har inntrykk av at bhg barn sover lenger på dagen og også godt på natten.

Skrevet

Minimum 1,5 timer. Maximum 2,5 timer.

Skrevet

Oi! For nokre soveungar dåke har då!

Guten vår er 2 år og 7 mnd, og har ikkje sove på dagtid sidan han var 18 mnd.

Søv ca 11 timar om natta.

Skrevet

Snuppa blir 2 i august, og hun kan sove alt fra 30 min til 3timer, men som regel sover hun et sted mellom 1,5 og 2,5timer

Skrevet

Minifjerten fyller 2 år i morgen, og i påsken måtte vi slutte å la han sove på dagen fordi han ikke ville sove på kvelden og holdt det gående til midnatt flere ganger...

Skrevet

Sover opptil 3 timer her hjemme om vi ikke vekker ham.. I bhg blir han vekt etter en time, da sovner han 19.30 om kvelden. Sover han lenger drøyer det på kvelden også. Men, deilig på helga og sove noen ekstra timer om dagen:o)

Skrevet

Hun blir 2 i september og sover èn hvil på mellom 3 kvarter og 3 timer. Jaja, så lurer hun seg til en dupp i bilen i ny og ne, hehe =)

Skrevet

frøkna sover ca 1 time på dagen. +/-

Noen dager nekter hun å sove i det hele tatt

Skrevet

Nå er jenta mi 2,5 år snart og hun har så å si sluttet og sove på dagen, noe som gjør at hun sovner litt overalt og når som helst.. :) hun kan fint sove 1-2 timer vist hun først sovner, men det er det sjelden hun har tid til. Så her legger hun seg gankse tidlig, eller hun sovner på soffaen når barnetv har begynt( legger seg 18.30-19.30 og sover til 08-09 dagen derpå:)

Skrevet

Eneren var og sånn;-) Hun sluttet før hun var 2 pr.

Skrevet

Hun er sånn halvveis sluttet å sove på dagtid. Sover kun i bil eller når hun bæres på ryggen.

Skrevet

Mini her sover mellom 2 og 3 timer på dagtid.

Han legger seg for natta mellom 18.30 og 19.00.

Skrevet

Sover ca. 45 min da hun er i bhg:)

Litt forskjellig da hun er hjemme, noen ganger i flere timer, andre ganger ingenting :D

Skrevet

Da sovner hun enten til bilen stopper, eller bæreren stopper. Som regel våkner hun etter 30 min -1 time.

Skrevet

Her har mini sluttet aa sove :(

Hender han sovner i bilen og da maa han vekkes etter 30 min hvis det ikke skal paavirke naar han legger seg for kvelden.

og han blir ikke 2 foer i juni......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...