Tommage♀♂ Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Tenker å lage noen plakater til å ramme inn og ha veggen i loftstuen f.eks http://skeland.piczo.com/plakat?preview=y&cr=3
UnePune äntligen hemma! Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Likte det nederst til høyre av gutten, og det øverst til høyre av jenta(i svart/hvitt)! Trur de hadde passa fint sammen =) Har lenge tenkt på det samme selv, trenger noe stort å fylle veggen i trappa med! Men jeg er så treig...hehe!
Tommage♀♂ Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 Har tenkt på det i nærmere et år jeg også, hehe=) Bedre sent enn aldri!
najs Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Heisann. Kjempesøte barn;-) Tenker du ha dem sammen sånn her eller dele på de? Jeg går for det sorthvite på gutten og det oppe til høyre på jenta, men jeg hade ønsket det som sorthvit og;-). Syns det er veldig pent med motlyset. Sen kommer det jo selvfølgelig an på kvaliteten på bildene (oppløsning), det har jeg vanskelig for å se uten å ha bildene men bildet når jenten har rosa genser på seg ser ikke ut som det beste. Hilsen porterettfotograf;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå