Gå til innhold

Egner dette seg som plakater?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte det nederst til høyre av gutten, og det øverst til høyre av jenta(i svart/hvitt)! Trur de hadde passa fint sammen =)

 

Har lenge tenkt på det samme selv, trenger noe stort å fylle veggen i trappa med! Men jeg er så treig...hehe!

Skrevet

Har tenkt på det i nærmere et år jeg også, hehe=)

Bedre sent enn aldri!

Skrevet

Heisann. Kjempesøte barn;-)

 

Tenker du ha dem sammen sånn her eller dele på de?

 

Jeg går for det sorthvite på gutten og det oppe til høyre på jenta, men jeg hade ønsket det som sorthvit og;-). Syns det er veldig pent med motlyset.

 

Sen kommer det jo selvfølgelig an på kvaliteten på bildene (oppløsning), det har jeg vanskelig for å se uten å ha bildene men bildet når jenten har rosa genser på seg ser ikke ut som det beste.

 

Hilsen porterettfotograf;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...