Gå til innhold

Greit å ta med mamma på russetreff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

;=) hehe... JEG prøvde å innbille russepjokken min at det var lurt å ta med mamman sin til Tryvann!

Av en eller annen grunn så gikk han ikke på limpinnen gitt;=P

Men seriøst... hvorfor var det ingen som advarte meg mot all ansingen som kommer på disse store barna... FØR jeg fikk 5 unger;=)

Nyt tiden med de små! Når dere har lagt dem for kvelden, så vet dere ihvertfall hvor dere har dem!!!

Sukk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ja det blir en tøff tid... Tror vi skal emigrere når lillegutt blir så stor... :-)

Skrevet

Hehehe ;)

Men uff, har lekt med tanken selv.. At når vesla begynner å nærme seg tenårene så flytter vi å bor på en seilbåt ute på en øde øy eller no.. ;)

Nå er det ikke såå lenge siden jeg var tenåring selv, og da kanskje en av de ville tenåringene hehe, så det er ikke en tid jeg tripper etter å få komme til ;) Neida. De må jo bli voksne de også..... Selvom det er veldig trygt og godt når dem er søte, små og uskyldige ;)

Skrevet

:=) Nå er det en tanke lenger siden jeg var tenåring;=)... men har jo ikke glemt hvordan det var... Det er selvfølgelig derfor jeg er redd!!! ;=P

Skrevet

Min gutt skal aldrig bli stor han nemelig...skal kjøpe en bli barn for alltid pille til han, og når jeg selv begynner å bli lei små barn så gir jeg han bare en bli voksen moden mann på 30 pille, og dermed så slipper jeg alle de dumme tennåring/ung voksen bekymringene.

*lurer på hvorfor ikke flere gjør det?*

Skrevet

Jeg er oppvokst på bygda, med fest på lokalet. Aldersgrense: konfirmert:-) Jeg syntes det var helt greit jeg å gå på fest sammen med mamma og pappa. Men det skyldes nok at alle andre sine foreldre var der også.

Du får kle deg ut som russ;)

Skrevet

Haha! Jeg har forsatt russedressen liggende;=) Men tror neppe jeg hadde orket mange minuttene sammen med flere tusen 19 åringer på fylla!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...