babysjuk82 Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Jeg blir veldi svimmel på butikk. Takler ikke og stå i kø. Kjenner eg blir uvel og helt gele i beina. Svimte av mye i forige sv.skap på butikk,d var så flaut. Redd for at d skjer ijen. Når eg nærmer meg kassen,blir eg svett,svimmel. Tør knapt gå og handle. Er sånn når d ikke er kø og.
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Sikkert angst for å besvime igjen. Siden du gjorde det sist sv.skap..
Gjest Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Dette fenomenet er så snålt! Jeg er 27 uker på vei, og står for tiden i gardintrapp og maler tak og vegger dagen lang. Null problem, annet enn at jeg må spise/drikke ca annenhver time, ellers blir jeg litt uvel. Men idet jeg går på butikken eller på kjøpesenteret, føler jeg behov for en rullestol. Å stå i kø er helt forferdelig, det svartner for meg og jeg blir utrolig kvalm. Så nå drar jeg ingen steder uten stor veske med sukkerholdig drikke i. Har også blitt avhengig av stoler på prøverom, og når jeg er på shopping kan jeg gjerne ta med et vilkårlig plagg innpå et prøverom bare for å få sitte litt. Jeg har hatt det sånn i overe 3 måneder nå, så jeg antar at det kommer til å fortsette ut svangerskapet. Det er utrolig frustrerende!
babysjuk82 Skrevet 24. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2008 Jepp, vært perfekt med en rullestol, hehe. Sikkert litt angst og. Men ikke bare det. Sørger for og spise før eg drar,og kjøpe meg drikke på butikken,men synes ik d hjelp eller.
babysjuk82 Skrevet 24. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2008 Kordan skal d gå i sommer,da d e varmt??
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 så godt å høre at andre og har det sånn! trodde det bare var meg jeg:) blir svimmel og uvell på butikker. akkurat slik som dere forteller det. viss jeg er på kjøpesenter hjelper det viss jeg kjøper meg en is og vann og går å setter meg litt. hjelper på svetten for jeg blir jo så varm. og svimmelheten gir seg. er nå i min 28 uke så regner med det skal fortsette ut sv.skapet her og:)
lille er født:) Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Jeg trodde også det var bare meg! en gang måtte jeg sette meg ned på huk og late som jeg så på noe nederst for jeg var redd jeg skulle falle om.. og kø er forferdelig!
babysjuk82 Skrevet 25. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. april 2008 Syns de skulle hatt stoler inn på selve matbutikken og. Hjelp og sette seg ned.men hjelp ik så my, når en må stå i kø,så betale, så pakke varene. Er samme hvis eg treffer noen kjente..står og prater med de,og blir like svimmel da og. Det og stå i ro e verst.
nussie Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 Føyer meg i høyeste grad inn i rekken her! Sliter med blodtrykket og en handletur kan være pyton om jeg ikke akkuratt har spist eller drukket godt nettopp.. har mang en gang satt meg på huk i butikkene..og lurt på åssen jeg i det hele tatt skal komme meg ut derfra og hjem.. Jeg var ikke sånn under mitt forrige svangerskap,men nå er det vært sånn omtrent fra 3 mnd,da jeg svimte av på jobben.
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 25. april 2008 #10 Skrevet 25. april 2008 Så godt å se at det ikke bare er meg!! Har også flere ganger måttet sette meg ned på huk inne på en butikk og latet som om at jeg har kikket på noe på nederste hylle..-for ikke å besvime.. samtidig har jeg lurt på hvordan jeg i all verden skal komme meg hjem!! blir skikkelig uvel, kvalm, får hetetokter, kaldsvetter- alt om hverandre! Får ikke dette bare når jeg er i butikken, kan også få det om jeg er i dialog med noen.. merker at jeg begynner å bli dårlig, men må fortsette samtalen fordi noe annet vil være uhøffelig.. som da jeg satt i frisørstolen og pratet med frisøren.. hadde foliestriper i halve håret da jeg merket at jeg begynte med disse "anfallene".. frisøren måtte springe etter kaldt vann og jeg satt som et spøkelse i stolen.. IKKE kjekt når slikt skjer!! hehe
3barnsmamma Skrevet 25. april 2008 #11 Skrevet 25. april 2008 Blir svimmel på butikker jeg også,å jeg er ikke gravid engang
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 25. april 2008 #12 Skrevet 25. april 2008 slik hadde jeg det også fra uke 20-30. fikk ikke gå ute alene engang, for jeg besvimte overalt hvor jeg gikk. hjemme også, så her var det ikke bare butikkfenomen.. det er sååå fælt og flaut å bare dette om midt i en stor matvarebutikk også våkne opp igjen av at ukjente mannfolk holder deg å securitasvaktene står over deg og vil ringe ambulanse og hente rullestoler ..
babysjuk82 Skrevet 25. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 25. april 2008 Er d ingenting som hjelp da? Har eg hadt sambo,har han sku fått handla,men eg må nok handle sjøl.hjelp ik akorat eg har lang vei og gå t butikken elr,hehe.
Smånetta 14.mai Skrevet 25. april 2008 #14 Skrevet 25. april 2008 Jeg hadde det sånn på slutten sist. Klarte ikke å handle mat i enkelte butikker for jeg ble så svimmel av alle menneskene rundt meg, eller ståket eller jeg vet ikke helt hva. Det var utrolig upraktisk. Også føler man seg som en dust som ikke får til å gå i butikken en gang, liksom. Jeg gikk og handlet, men måtte ta pause på utsiden av butikken fordi gulvet svaiet under føttene mine.
Edelweis Skrevet 25. april 2008 #15 Skrevet 25. april 2008 oj. er det ikke bare meg??? gud, sist jeg var på shopping å skulle handle noen små plagg på lindex, måtte jeg sette meg ned på huk å late som om jeg rota i den store veska mi, fordi jeg ble helt svimmel og gele i beina. så febrilsk etter en stol eller krakk, men INGENTING å sitte på. holdt på å fikk panikk. slik er det alltid på klesbutikker. men matbutikker går som regel greit da. hva er det egentlli? svarte prikker forann øynene og alt jeg vil er å legge meg ned på gulvet. jeg bare tenker, best å få unna alt som skal kjøpes til lillegull nå altså, for det blir bare verre. var slik sist svangerskap også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå