Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Sukk. Jeg er trist og lei meg i kveld. Føler meg så ensom...jeg har ingen venner(fakta..). Så jeg sitter her og glor med tårer i øynene. Vet ikke hva mer jeg skal si, eller hvorfor jeg skriver dette innlegget.Men, men.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Du er ikke aleine, har det sånn jeg og. Har venner, men for liten energi til å være sammen med dem. Orker for lite. Ensom og lei av tilværelsen. Usikker på tåpelige ting.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Sånn har jeg også det akkuart nå. Min kjære har dratt på vakt, så jeg sitter her for meg selv og prøver å skrive en oppgave, men jeg bare sitter og gråter... Har gjort det den siste timen nå.. Uff, vet ikke hvorfor jeg gråter egentlig... Er ikke deprimert eller noe til avnlig, men ikveld får jeg bare lyst til å høre på triste sanger og bli enda mer lei meg.. Jeg har ganske mange sånne overfladiske venenr, som egentlig ikke bryr seg så mye når det kommer til stykket.. Alle er opptatt med sitt.. Klarer dere å finne ut hvorfor dere er triste ikveld? Personlig er jeg ikke helt sikker... Stor klem til dere ivertfall!
siw*ern Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 jeg er i samme situasjon... har funnet ut at typen min vil gå fra meg... jeg er 18 uker på vei..... sitter igjen her bitter og har nesten ikke folk rundt meg...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Er det ikke dibtreff i nærheten av der du bor? Hvis ikke,start et selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå