Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 er urolig på kvelden...flere som har det slik....
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Ja, min er også det. Hun sover veldig godt om natta, har en amming mellom 23 og 05, og sover godt på formiddagen. Men på ettermiddagen og spesielt om kvelden er hun veldig urolig og "masete". Vil ikke sove, og vil helst ligge til puppen. Vet at man produserer mindre melk om kvelden, og har begynt å lure på om jeg har litt for lite mat til å tilfredstille henne. Ammer nesten hele tiden mellom 20 og 23. Blir litt tungt i lengden dette...
Gjest Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 Vår gutt er også sånn, sover masse på natten og på dagen, men er uten unntak våken hver kveld fra ca 4-5 og til gjerne 22-23. Det er visst ganske vanlig at de er litt grinete/masete, noe de kalte "masestellet" før i tiden.... De lader opp til en lang natt:-) Kan være litt slitsomt til tider ja.
solei Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Fra 19-22 er gutten min våken og da vil han henge i puppen...men da kommer det jo melk og han blir rasende..snur seg vekk og melka spruter vilt..så prøver han igjen til det kommer mindre og han slipper å drikke melka...suger forsiktig og ligger der og ser og suger og suger.faren sitter på siden og rister på hodet og ser og smiler.skikkeli brelegutt men det er litt morsomt kor tidlig de vet hva de vil. Resten av tiden er han fornøyd og sover veldig godt!! Han er ihvertfall stappmett når han legger seg!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 kanskje prøve med smokk? babymassasje...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Gutten min på 5 uker er også sånn. Han sover veldig godt om natta og dagen, men er nesten alltid våken, sutrete og puppegal mellom 18 og 22. Er visst helt normalt, de lader opp med å spise masse før natta har jeg hørt... Hjelper som regel å bære i bæresjal på dette tidspunktet av dagen, anbefaler deg å prøve dette.. Savner å spise en god middag med samboeren min om kvelden slik vi gjorde før.. Men er tross alt mye bedre med sutring om kvelden enn at de er våkne om natta da spør du meg. Så alt i alt er jeg fornøyd med å ha en såpass rolig baby
solei Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Har prøvd med smokk men den bare tygger han på...var så syndig å dyppe den i sukkervann og men gutten vet hva som er best og sleikte det bare av og siklet etter puppen igjen!! Det pleier no å gå over etter hvert det verste sugebehovet.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Jenta mi var også sånn, men det har blitt bedre nå (hun er 11 uker). Sett/legg deg godt til rette i sofaen og la babyen få suge så mye h*n vil. Det er slitsomt, men husk at det bare er for en periode
Axus' girlfriend Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 jenta mi er akkurat samme - og hs sa at dette var typisk, og vil endre seg fra ca6ukers alderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå