Gå til innhold

eggene står i kø....


Anbefalte innlegg

Skrevet

var hor gynokologen i dag... fikk se eggene mine og livmoren... eggene står pent på rekke... han fortalte meg vist vi ble gravid i løpet av de neste 6 mnd kan de bli mere enn en som kommer... spennende:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OI! Hvor spennende da:) Fint å få bekrefta at alt står bra til:)

Skrevet

:) Heldig du er!!!Virkelig spenndene!

Masse lykke til,håper de/den sitter snart hos deg!

Skrevet

takk er kjempe spent.... venter mensen nå men den er litt forsinket men vet den kommer legen sjekket de... blir gøy men er litt nærvøs vist de blir to:):) he he men risikoen er der:)

Skrevet

Har flere vennepar som har tvillinger :) Og det er helt topp!!2 av de sier at de er så fornøyd med å få de to barna de ønsket seg på engang!!

 

som regel er svangerskapene litt tøffe,men på en annen side får du så god oppfølgning og blir tatt ivaretatt hele veien.

 

Synes du er kjempe heldig :) ønsker med to på en gang selv,hehe!

Masse lykke til uansett:)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...