snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 var hor gynokologen i dag... fikk se eggene mine og livmoren... eggene står pent på rekke... han fortalte meg vist vi ble gravid i løpet av de neste 6 mnd kan de bli mere enn en som kommer... spennende:)
Lene86 Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 OI! Hvor spennende da:) Fint å få bekrefta at alt står bra til:)
kei80 Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Heldig du er!!!Virkelig spenndene! Masse lykke til,håper de/den sitter snart hos deg!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 25. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2008 takk er kjempe spent.... venter mensen nå men den er litt forsinket men vet den kommer legen sjekket de... blir gøy men er litt nærvøs vist de blir to:) he he men risikoen er der:)
kei80 Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Har flere vennepar som har tvillinger Og det er helt topp!!2 av de sier at de er så fornøyd med å få de to barna de ønsket seg på engang!! som regel er svangerskapene litt tøffe,men på en annen side får du så god oppfølgning og blir tatt ivaretatt hele veien. Synes du er kjempe heldig ønsker med to på en gang selv,hehe! Masse lykke til uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå