Gå til innhold

Superbillig babytøy på Høvik

* vannmamma *

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag, morgen (10-18) og lørdag (10-16) er det lagersalg på barnetøy fra 0-16 år. Jeg kikket kun på de som var aktuelt for mine barn. Fant ikke så mye jeg likte til min snart 3-årige datter, men det var enormt mye babytøy. Og her er rosinen i pølsa: 5 plagg i str 0-9 mnd for tilsammen 100,- eksl mva! Hos oss er det snakk om å supplere med guttetøy, siden vi får en av hver. Selv om jeg egentlig synes det er ALTFOR tidlig å kjøpe tøy nå når jeg kun er 22 uker på vei, var det litt moro lell... :-) 7 trøyer, 5 bukser og en kjole for 436,-...

Merker: Levi's, Lego, Mayoral, Confetti, Grunt, Kookai, Oxbow, Alphabet, Girandola.

Adresse: Ramstadsletta 42 (v/Allkopi). Kort og kontant betaling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SØREN.... (dette regnes vel ikke som kraftuttrykk på nord-norsk. Men hva jeg sa høyt: egner seg ikke på trykk....) Jeg gikk glipp av dette! Og jeg som ikke har så mye som en sokk igjen etter jentene på 9 og 13... Kunne jo virkelig trenge en tur på utsalg!! Ja, ja....

Skrevet

Hihi... Hva om du tar en spansk en og tar direkte kontakt med de som organiserte dette? Du finner kontaktinfo på www.houseofbrands.no.

Skrevet

De har utsalg hvertfall 1 gang hvert halvår - men jeg føler det faktisk er litt oftere.. Samme med det utsalget på Skøyen.

Du kan jo hverfall be de sette deg på mailingliste når det er salg! Masse bra der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...